לא פעם, אנו נתקלים בלקוחות שמתקשים במכירת\השכרת נכס, במשך זמן רב, מבלי לשים לב לסיבות מאוד פשוטות, שהחלטנו לתת כאן ברשימה מסודרת, כטיפים שרכשנו במשך הזמן בתחום זה. אז שימו לב:
נתחיל בכך שלא פעם, המקום, או שמעוצב באופן דוחה, או שאף אם הוא ריק, הוא דורש שיפוץ שבלעדיו, איש לא יראה פוטנציאל בנכס. עם זאת, לא צריך תמיד שיפוץ כבד אלא גם תיקונים וצבע, עושים את ההבדל. נסו זאת במקום לתת לדירה\חנות או כל מבנה אחר "לשכב" מבלי שיתעניינו בו
ניקיון, הוא סיבה מרכזית לכך שנכס לא מושכר\נקנה וזה כל כך מוזר, אבל זה באמת ככה. מקום מלוכלך, לא משנה לעתים גודלו וכדומה, גורם לאנשים לסלוד ממנו ולחשוב שיש בו עוד הפתעות. לפיכך, ככל שיש קורי עכביש, בלטות מטונפות, ריהוט בלוי ובטח כשהחלונות מלוכלכים, כמות המתעניינים בנכס תקטן. עם זאת, עבודה קלה על הבית, עם עוזרת בית, או חברה מקצועית, יכולה לשנות את המצב
אז זה נכון שמקום נאה וצבוע, שאין בו חורים ופגמים, גורם לאנשים להתעניין בו. זה נכון שכאשר החלונות נקיים, הבית נראה גדול יותר ומושך את העין ובהתאם, קל יותר לגרום לאנשים לבוא ולרצות אותו. ועדיין, יש עוד כמה דברים שמשפיעים כגון, הכניסה למקום, כדאי שתהא נקייה בעת שבאים לקוחות. כמו כן, לדאוג לריח נעים
בימינו אין בעיה לרכוש תכשירים רבים שגורמים הן לבריחת ריחות רעים ומצד שני, גורמים לניחוח טבעי של נועם וניקיון. חומרים שכאלו, מומלצים וגורמים למי שבא להתעניין בנכס שהמקום לא שלילי, ובטח שנוטה לכיוון היותר חיובי. היינו, שאם חששנו שהרושם שהמקום מותיר הוא רע, אז תוספת של בישום, יכולה לשנות זאת. מוזמנים\נות לנסות, אפילו לתלות עץ ריח
מקומות שמאוד משפיעים מבחינת צורת ההסתכלות של המתעניינים בו בנושא הניקיון, הוא לא פעם אזורים כגון מסילות, ספי אבן, מסתור הכביסה ויש כאלו שאפילו מביטים על המבנה מבחינה חיצונית, לא רק פנימית, כדי לדעת מה מצבו, לא רק ברמת הניקיון. עם זאת, כמובן שגם במקרים כאלו יש צורך לדאוג לפני כן לניקוי ככל שאפשר, ובטח כשמדובר בווילות שבהן אפשר לבצע ניקוי באמצעות שטיפה בלחץ, לפני בוא לקוחות לראות את הנכס
מקווים שסייענו
Comments