top of page

יש הבדל בין ניקוי חלונות לבד לבין ניקוי חלונות לבית על ידי עסק מקצועי שנותן את שירות ניקוי החלונות.כשמדובר בניקיון הבית, הרי שהחלונות הם אחד הפריטים החשובים ביותר לתחזוקה וניקיון יסודיים. חלונות נקי

יש הבדל בין ניקוי חלונות לבד לבין ניקוי חלונות לבית על ידי עסק מקצועי שנותן את שירות ניקוי החלונות.

כשמדובר בניקיון הבית, הרי שהחלונות הם אחד הפריטים החשובים ביותר לתחזוקה וניקיון יסודיים. חלונות נקיים, מעניקים לבית מראה מטופח ומואר, ומשפיעים על האווירה הכללית שבבית. ידוע, לפי מחקרים שנעשו בנושא, שכאשר החלונות נקיים, זה גורם לבית כולו להיראות נקי, מביא לתחושה נעימה ומעוררת מצב רוח ומעבר לכך. חלונות מלוכלכים, יכולים להשפיע על אנשים שסובלים מבעיות בדרכי הנשימה כגון חולי אסטמה. יש בנושא מחקר, שהציג חלונות בזמן שהם מלוכלכים, ולאחר הניקוי. במחקר, מציגים החוקרים כמות גדולה של בקטריות וחיידקים שמהווים את ה"לכלוך", שישנו על חלון שלא דואגים לניקיונו, אל מול חלון נקי, שאין עליו מיקרובים ומפיצי מחלות. או במילים אחרות ובקיצור, ניקוי החלונות לבית הוא צורך ודבר נדרש, לא פחות מניקוי הרצפות, הכלים, ושאר חלקי הבית.


ובעצם, כאשר מדובר בניקיון חלונות, ישנם שתי אפשרויות עיקריות: ניקוי חלונות בעצמך או שימוש בשירותי ניקוי חלונות מקצועיים. במאמר זה, נבחן את ההבדלים בין שני האפשרויות ונביא עדויות לטובת שימוש בשירותי ניקוי חלונות מקצועיים.


הניקוי של חלונות בעצמך יכול להיות משימה מסובכת ושלוקח לבצעה, זמן רב. רוב האנשים אין להם את הידע והכלים המתאימים לביצוע ניקיון חלונות בצורה מקצועית. בנוסף, ייתכן ותצטרכו לעבוד בגבהים, מה שיכול להיות מסוכן ומסובך. על פי ניסיון רב, ניתן לקבוע כי ניקוי חלונות בעצמך יהיה די לא יעיל ובסופו, עוד יהיו סימנים וכתמים על הזכוכית. כמו כן יש לדעת, שלא תמיד ניתן להסיר בקלות כל כתם מהחלון, כשמנקים את החלונות לבד ולא על ידי נותן שירות מקצועי.



ניקוי חלונות לבד, ניקוי חלונות מומלץ
ניקוי חלונות לבד לעומת ניקוי חלונות על ידי עסק מקצועי


לעומת זאת, כשמזמינים שירותי ניקוי חלונות מקצועי, כמונו, אז מבטיחים תוצאות מושלמות וניקיון יסודי, בלי לגרום נזק לחלונות הבית או לנזק חס ושלום, שיכול להיות קשור לפגיעה גופנית, כתוצאה למשל, מניקוי חלונות מרפסת. אנחנו, יודעים לנקות חלונות בגובה, כגון ניקוי חלונות מרפסת השמש, בלי לגרום לנזק אם לעצמנו או אם אפילו לשכן או עובר אורח, שצועד למטה. אנחנו, בפשוט שקוף, מספיק מנוסים ומקצועיים, כדי לאבטח את הציוד שלנו שעלול "להשתחרר" וליפול, למי שלא יודע לעבוד עמו באופן מקצועי או שמי שמנסה לנקות את החלונות לבד. שהרי גם במקרה זה יש צורך לעשות שימוש במגב, שעלול ליפול, או מוט וכדומה. אלו כלים, שצריך לדעת לעבוד עמם נכון, בלי לגרום לשום סיכון ובוודאי שצריך לדעת לבצע את העבודה, כמו שצריך.


כשמשתמשים בשירותי ניקוי חלונות מקצועיים, נהנים ממגוון יתרונות. ראשית וראשונה, ניקיון חלונות מקצועי מבוצע על ידי אנשי מקצוע המכירים את העבודה ויודעים בדיוק איך לטפל בכל סוגי החלונות והמשטחים השונים. נותני שירות כמותנו, משתמשים בכלים מתקדמים ובחומרים איכותיים שמבטיחים ניקיון מוחלט וברק מושלם. בנוסף, ניקיון חלונות מקצועי כולל גם טיפוח ותחזוקה של המסגרת והציפויים המסביב לחלונות, המסילות וכדומה, מה שמאריך את חיי החלונות ומגביר את עמידותם בפני פגעי זמן ומזג האוויר.


שירותי ניקוי חלונות מקצועיים מספקים גם יתרונות נוספים ללקוחותיהם. כשאנו משתמשים בשירותים מקצועיים, אנחנו חוסכים זמן יקר ומאמץ. במקום להשקיע שעות רבות בניקיון החלונות, ניתן להעניק את המשימה למנקה חלונות מומלץ ומקצועי בעת שאתם או העוזרת, תספיקו לעסוק בעשרות דברים נוספים שיש לבצע בבית. יש לנו לקוחות רבים, שכבר יודעים שצריך להפריד את מלאכת ניקוי החלונות מהמשימות של העוזרת ואף יש לנו לקוחות, שגם לא לוקחים שירותי משק בית אבל כן עושים שימוש בשירות שלנו. כלומר, לקוחות שמנקים בעצמם ללא עוזרת בית, את כל חלקי הבית ועם זאת, בכל הקשור לניקוי חלונות בבית הם קוראים לנו לשם כך. הם יודעים שהשירות שאנו מעניקים הוא ברמה הגבוהה ביותר ומחזיק מעמד למשך זמן רב והם מבינים שעדיף להזמין מאיתנו את השירות במקום לנקות לבד.

 ,

בסיכום, ניקיון חלונות מקצועי מבטיח תוצאות מקצועיות ומרשימות, שמשפרות את המראה הכללי של הבית ומעניקות תחושה של ניקיון וסדר וזוהי משימה חשובה וקריטית בתחזוקת הבית. בעוד ניקיון חלונות בעצמך יכול להיות אפשרות, הרי ששימוש בשירותי ניקוי חלונות מקצועיים מבטיח תוצאות מושלמות וניקיון יסודי. שימוש בנותן שירות בתחום, מבטיח שירות מקצועי ומקיף, בכלים וחומרים המיועדים במיוחד לניקיון חלונות. בנוסף, שימוש בשירותי ניקוי חלונות מקצועיים מספק יתרונות נוספים כמו חסכון בזמן ומאמץ - לכן, אם אתם מחפשים את העסק המושלם בתחום ניקוי חלונות מקצועי ואיכותי, פנו אלינו, לפשוט שקוף - 054-779-46-84 - אנחנו נעניק לכם שירותי ניקוי חלונות מקצועיים בהתחייבות להביא תוצאות מרשימות ומושלמות.

21 views0 comments
bottom of page