top of page

ההטבות שלנו, בשבילכם

אנחנו שמחים לבשר לכם, שלא רק לקוחותינו הוותיקים זוכים בהטבות מאתנו, אלא גם לקוחות חדשים, יוכלו לקבל מאיתנו הטבות שונות, במחיר ניקוי החלונות, בשירותים שונים על חשבוננו, כגון ניקוי מקלחון, ניקוי המראות בבית ועוד...


רוצים לקבל ניקוי תריסים על חשבוננו? לקבל ניקוי מקלחון על חשבוננו או שננקה לכם את המראות, בחומר המיוחד לניקוי חלונות וזכוכית? או אם יש לכם בית פרטי, אולי תזכו לקבל ניקוי במכשור שטיפה בלחץ של שבילי הגישה שלכם וכדומה... רוצים? אם כן, הצטרפו לחוג לקוחותינו שממליצים עלינו בחום ומעבירים את שמנו מפה לאוזן כבר שנים.


אנחנו מאמינים שנוכל לדבר גם על המחיר... אותו תמיד אפשר "לשדרג" אם יגיעו דרככם עוד לקוחות, כמו השכנים, קרובי משפחה ועוד. לקוחות שלנו, זוכים לניקוי מרפסת השמש בחינם לאחר שהם מצרפים עוד לקוחות וזה קורה לא מעט. יש לנו לקוחות רבים שהם קרובי משפחה, או שכנים מאותו בניין, שמקבלים מאיתנו שירותי ניקוי חלונות. וההטבות, בהתאם. אנו מעניקים אותן ללקוחות שלנו, שמביאים בעקבותיהם לקוחות אחרים וגם את הלקוחות החדשים שמגיעים, אנחנו "מצ'פרים"...



הטבות בניקוי חלונות
פשוט שקוף - הטבות בניקוי החלונות


אנחנו למשל מעניקים ניקוי תריסים "פה ושם", על חשבוננו, ללקוחות המשתמשים בשירותי ניקוי החלונות לדירה, באמצעותנו, באופן חוזר. לקוחות רבים שלנו גם יודעים, שכאשר אנחנו מנקים להם את החלונות בכל הבית, אנחנו "על הדרך", מנקים גם את המראות, וגם זה, ללא תוספת תשלום ונעשה על חשבוננו. לא פעם קורה, שכאשר אנחנו מגיעים לניקוי חלונות בבית פרטי, אנחנו גם מנקים ללקוח את אבני הגישה, הגדר או השביל, כחלק מהשירות וללא תוספת תשלום.


לא מן הסתם יש לנו לקוחות רבים שחוזרים שוב ושוב להשתמש בשירותי ניקוי החלונות דרכנו ובהתאם, הם זוכים להטבות. אנחנו נשמח להעניק הטבות גם ללקוחות חדשים שיפעלו בשיטת "חבר מביא חבר" (מספר לקוחות שמתארגנים יחד למשל). בין השאר, ניתן אף לזכות בהטבה של ניקוי מרפסת השמש על חשבוננו, חינם. זה כמובן תלוי בלקוחות אחרים שיגיעו דרככם וזה הכי קל בעולם. כל מה שצריך זה לשלוח לשכנים, ל"קבוצה המשפחתית" או לפרסם ברשת החברתית שלכם, צילום אחד שלנו בשעת העבודה. כזה, שדרכו רואים את תוצאותיה. אנחנו כבר יודעים שזה פועל.


הקשיבו להמלצות עלינו, מלקוחות אחרים



צלצלו אלינו ל 054-77-94-684 - רונן. נדבר על זה...





bottom of page