top of page

ניקוי בשטיפה בלחץ - לניקוי תריסים, ניקוי אבני גישה, ניקוי קירות ועוד

בנוסף לשירות של ניקוי חלונות, אנו ב"פשוט שקוף", מעניקים גם שירותים נוספים הקשורים לציוד של שטיפה בלחץ מים חזק. ובעצם, באמצעות מכשור זה, אנחנו מנקים תריסים, בעיקר כשמדובר בניקוי חלונות לבתים פרטיים, וכמו כן, אנו מעניקים עוד סוגי ניקיון המתאימים הן למגזר הפרטי והן למגזר הכללי, במכשור זה של שטיפה, בלחץ מים (גרניק).


זאת אומרת, שמפני שברשותנו ציוד זה של מכשור המאפשר שטיפה וניקוי בלחץ מים גבוה, אז אנו אמנם מתמקדים בניקוי חלונות אך לא רק. שכן, הציוד הזה, שבעזרתו אנו מנקים את התריסים ללקוחותינו, אז אנחנו גם מנקים בנוסף לכך, כל מה שקשור לכתמים שקשה להסירם, מאבני גישה, מקירות, מחניונים, מסוככים ועוד ועוד.



ניקוי תריסים בשטיפה בלחץ - ניקוי תריסים גבוהים בבית פרטי
ניקוי תריסים במכשור שטיפה בלחץ על ידי פשוט שקוף


ובמילים אחרות, אם הגענו אליכם לניקוי חלונות ותריסים בבית פרטי, נשמח גם להעניק לכם שירותי ניקיון נוספים, בחינם או בתשלום. והכוונה שלנו היא בזה שממילא, כאשר אנו מנקים את החלונות והתריסים, אז מפני שכבר הפעלנו את הציוד, אז תמיד אנחנו "נעבור על הדרך" על עוד לכלוכים, ללא תשלום נוסף, כמו למשל לשלשת של יונים, "יריקות" של עטלפים על הקירות וכמו כן לא פעם אנו מעניקים ללקוחותינו, כאמור "על הדרך" את הניקוי הנוסף הזה ללא תשלום.


לקוחותינו, יודעים שתוך כדי ניקוי החלונות והתריסים אנו מנקים עבורם גם ספי אבן, שבילי גישה, גדרות וכדומה וכל זאת, ללא תשלום נוסף. עם זאת, זה פועל כך, כאשר מדובר על סוגי ניקיון שלא דורשים עבודה מאסיבית של ניקוי בשטיפה בלחץ כי הם נעשים תוך כדי ניקוי החלונות והתריסים. היינו, שאם תצטרכו ניקיונות הקשורים לשטיפה בלחץ בפני עצמם, כמו ניקוי גרפיטי, ניקוי חניון, ניקוי של אבני חומה ויתר אלמנטים, נוכל להעניק לכם שירות זה, כמובן בתשלום. ועדיין, המחירים שלנו הם הוגנים וזולים יותר מכל יתר נותני השירות, בלי להתפשר ברמה, במקצועיות ובמיומנות שלנו בתחום הניקוי בשטיפה בלחץ.



שטיפה בלחץ ניקוי תריסים ניקוי קירות
ניקוי חומה בשטיפה בלחץ


או לסיכום, כך או כך, אנו בית העסק המשתלם ביותר שתוכלו למצוא בתחום ניקוי החלונות לבתים, שכן כמוסבר, יש סיכוי רב שתוכלו לקבל מאיתנו ניקיונות נוספים, ללא תשלום, שאותם אנו מבצעים בזמן ניקוי החלונות בבית. ובכל זאת, אם כבר נעבוד ביחד, תוכלו לקבל בנוסף לשירות ניקוי החלונות המורחב שלנו, את שירות הניקוי בשטיפה בלחץ (גרניק), ספציפית לשטח או אלמנט שתרצו לנקות, בתשלום, כשלא מדובר בניקוי ש"זורם" עקב ניקוי החלונות.


עוד נבהיר, שכאשר לא מדובר בניקוי חלונות לבית, אז הרי שאנחנו גם מעניקים את שירות הניקוי בשטיפה בלחץ לכל מבנה ואלמנט שהלקוח צריך. כך למשל, אנחנו מנקים סוגים שונים של גרנוליט, מעקות ברזל, קירות גדולים, אבנים מסוגים שונים וכו וכו, כחלק מהשירות שאנו מעניקים לניקוי בבניינים מכל סוג כולל בניינים גדולים וגבוהים (מעל 20 מטר - 5 קומות). לפיכך, אם המדובר בניקוי חלונות, כולל ניקוי חלונות בגובה, אם המדובר בשירותי ניקוי בשטיפה בלחץ ו\או ניקוי לאחר שיפוץ או בניה, אם לחלונות בלבד ואם תרצו, לכל המבנה כולו, תוכלו לקבל זאת דרכנו, ב"שקוף".


אגב, רמת הניקוי שאנו מגיעים אליה בכל הנוגע לניקוי לאחר שיפוץ או בניה, היא רמת הניקוי הגבוהה ביותר שמאפשר לכם לאחר הניקוי, לשהות במבנה נקי ומצוחצחו. כל זאת גם כמובן, תוך הקפדה לכך שלא ייגרם שום נזק לסביבה בה אנו עובדים.


תמצאו אותנו ב 054-77-94-684 רונן - נשמח לתת יותר פרטים, לתת לכם לשמוע המלצות עלינו וכמובן, נשמח להגיע למתן הצעת מחיר בכל הנוגע לתחום ניקוי החלונות, שטיפה בלחץ ועוד.

bottom of page