top of page

דברים, שעוברים מפה לאוזן

Updated: Mar 5, 2023

יש דברים, ששומעים עליהם רק מאנשים אחרים, כי אלו הם דברים שעוברים מפה לאוזן. כך למשל, הסבירה לי לקוחה וותיקה, שהיא עובדת עמנו עקב המלצות של חברותיה עלינו, כי אחרת, היא לא הייתה מכניסה "סתם זרים", אליה הביתה. ואנו מבינים זאת, שלקוחות רבים מלקוחותינו, הם כאלו ששמעו עלינו מאחרים וכך, צברנו לנו שם ולקוחות רבים במשך השנים, שקיבלו המלצה עלינו, מקרובים או חברים שלהם.


ובכל זאת, עניין זה של "מפה לאוזן" והמלצות, הוא לא דבר מה שאנשים תמיד רוצים לספר עליו הלאה ולהעבירו, לשאר. לנושא זה התוודענו, כשלקוחה גילתה לנו פעם שחברותיה, מפצירות בה לא אחת שתתן את מספר הטלפון של מי ש"מנקה לה את החלונות", כי הן מקנאות בה לטענתה, על זה שהחלונות בבית שלה תמיד נקיים ושקופים. הן רוצות, סיפרה לנו הלקוחה, שגם להן יהיה נקי ומנצנץ כמו אצלה, אך היא מעדיפה, שלא יהיה להן את אותה רמת ניקיון בבית. זה שעשע אותנו לשמוע זאת....


אך בכל מקרה, אם אתם שומעים עלינו כעסק המעניק את ניקוי החלונות הטוב ביותר, כבעלי עסק של ניקוי חלונות מומלץ, זה כנראה שלא מן הסתם. רוב לקוחותינו אכן מעבירים את שמנו בין חבריהם וקרוביהם ואנחנו מעניקים שירות זה של ניקוי חלונות ותריסים למשפחות רבות ובין חברים, או מכרים של מכרים. ועדיין, אנו תמיד שמחים לשמוע על עוד שממליצים עלינו, שמקבלים מאיתנו הטבות רבות ( אנו מעניקים הטבות ללקוחות שלנו, שדרכם מגיעים אלינו לקוחות נוספים). לנו, אין בעיה שתספרו עלינו, ותגלו את הסוד ה"כמוס", לכולם, שלא כמו אותה לקוחה שבחינניות אמנם, החליטה "לשמור אותנו" לעצמה :) - גם אותה אפשר להבין :)


נשמח לתת גם לכם\ן שירות כמובן - 054-77-94-68-4

ניקוי חלונות מרפסת מעקה מוגבה
ניקוי חלונות מרפסת

bottom of page