top of page

הסתכלת פעם על הזכוכיות, בבניין שלך?

Updated: Mar 5, 2023

לא נעים לנו להגיד זאת, אבל על פי רוב, אנחנו נתקלים בבניינים רבים שהזכוכיות בלובי הבניין ובין הקומות, מזוהמות לחלוטין מטביעות אצבע, אבק ושאר לכלוך וכתמים. כל זאת, בלי קשר לרמת תחזוקת הבניין בשאר המקומות כמובן, כלומר: שגם אם הוועד או הדיירים מרוצים מחברת הניהול\ניקיון, עדיין נדמה, שחלק זה שבבניין הקשור בזכוכית, אינו מנוקה כראוי על פי רוב.


כשיורדים לעומק העניין, מגלים שבחוזה שמול העסק שמעניק לנו שירותי תחזוקה, אמנם ישנו סעיף (בד"כ) שלפיו צריך לנקות את הזכוכיות\חלונות בבניין, אך כאמור, הדבר אינו נעשה ובמידה וכן, אז רחוק מהאופן שבו הזכוכית אמורה להיראות, כנקייה ומנצנצת. הסיבה לכך היא כמובן, שיש צורך באנשי מקצוע בכל הקשור בנושא זה, של הניקיון. יש צורך בעבודת גובה לא פעם, הכוללת ניקוי אלמנטים נוספים (כמו מדרגות בין החלונות וכו) ובעצם, חברת הניהול כנראה רוצה "לחסוך" בהוצאה זו, של ניקוי הזכוכיות בבניין.


לא פעם, אנו נקראים לשם מתן העבודה הזו, בד"כ בראש השנה ופסח, אך בכל זאת, נדמה שמעטים הבניינים שמקבלים שירות זה כראוי, מבחינת חברת הניהול והתחזוקה שאמור לדאוג לניקוי החלונות בבניין. באמצעותנו, אתם מקבלים ניקוי של הזכוכיות בלובי כראוי, מבפנים ומבחוץ, כולל שאר הזכוכיות בבניין, הדורשות תחזוקה. כדאי לדאוג לנושא זה בעיקר בזמנים אלו, בהם הבנייה מרובה בזכוכית גם במבנים משותפים. בניין עם חלונות רבים שנותרים מלוכלכים, נראה מוזנח ואף מוריד את ערכי הדירות\משרדים שבו. ובעצם, פוסט זה מיועד לבניינים שכאלו, לדיירים שמטפלים בוועד הבית, לחברות ניהול, חברות תחזוקה, או כל מי שחושב כמונו, שיש צורך בשיפור כל מה שקשור בניקוי החלונות והזכוכיות בבניין. ובטח שצריך לשים לב לנושא זה,כאשר משולם על כך כסף, בין סעיפי ההסכם מול חברות אחזקה.


אז, הסתכלת פעם על הזכוכיות בבניין שלך ונדמה לך שיש צורך דחוף בשיפור הנושא? לשם כך, אפשר לפנות אלינו ואנו נדאג לכם בכל הנוגע לנושא ניקוי החלונות. אנו גם מעניקים את השירות למבנים בהם יש צורך גם של ניקוי החלונות לאחר שיפוץ ולפני אכלוס (אחרי בניה) וזאת, מעבר לרמת הניקוי השוטף (שאינו ניקוי ראשוני). אנחנו בשקוף ניקוי חלונות, יודעים לעשות עבודה מסוג זה על הצד הטוב ביותר, כך שהיא מחזיקה למשך זמן רב ואז, כל הקשור בזכוכית, מקבל את תשומת הלב הנדרשת בנוסף על שאר חלקי המבנה. מוזמנים ומוזמנות לצלצל אלינו ונתאם הצעת מחיר, אפשר גם בתמונות דרך הווצאפ: 054-7794684 - רונן



צפו בסרטונים שלנו מנקים חלונות בלובי לבניין, בגובה, במכשור של אוסמוזה הפוכה







bottom of page