top of page

הפסח הזה, עלינו - הצעה מיוחדת לניקוי לכבוד חג האביב

שימו לב: קבלו במחיר של 700 ש"ח מינימום ועד 1200 ש"ח (מוסבר למטה כיצד עובד המבצע) ניקוי פסח לבית, ברמה מקצועית ומושלמת כולל כשרות, עבור חג הפסח. ההצעה היא למתגוררים עד 15 ק"מ סביב ת"א והמרכז וכוללת ניקוי של:


* המקרר

* תנור\גז

* ארונות מטבח

* חלונות פנים וחוץ בכל הבית

* תריסים

* רשתות

* מסילות


פרטי המבצע:


שימו לב: ההצעה היא עבור דירות 3 - 5 חדרים סטנדרטית, ע"פ סגנון הבניה החדש של מרפסת שמש, ממד וכדומה.


הניקוי, הוא כאמור ברמה גבוהה ומקצועית, אך לא של ניקוי לאחר שיפוץ או כתמים הדורשים הפעלת מכשור כגון מכונות פוליש, קרצפות למיניהן וכדומה, כי אם ברמת ה"שוטף" + כשרות. כל זאת כשהניקיון הוא כאמור ברמה גבוהה ומושלמת ועדיין כולל ציוד, אבזור ו\או מכשור משלנו ואנו מנקים על פי מה שהלקוחות מעדיפים, שייעשה בו שימוש (לפי הוראות יצרן לגבי אלמנטים כאלו ואחרים, אם מדובר על דבר מה "עדין" לניקוי).


נוסיף, שניקוי החלונות בדירה, כולל את ניקוי מרפסת השמש משני צדיה כמובן, אך מבחינת התריסים, בהתייחס לרמה המינימלית של המחיר (700 ש"ח), הרי שההצעה מתייחסת לעד 2 תריסי גלילה (חשמליים או ידניים) ותריס אשנבים אחד בממד (כך זה על פי הסטנדרט החדש בד"כ).


הערה: המחיר מושפע, מכמות החלונות\תריסים ולפיכך מכמות החדרים (3-5). כמו כן, הוא מושפע ממידת הלכלוך ו\או מתוספות בנייה שלעתים ישנם במטבח כגון ארונות נוספים, מקרר\מקפיא נוסף, או כל דבר אחר שאינו סטנדרטי, שיכול להשפיע על המחיר ולהביאו אל הרף הגבוה יותר מאשר המינימלי של 700 ש"ח.


שימו לב: המחיר מושפע כמו כן במידת שיבת הלקוח לביצועים נוספים בעתיד, הקשורים בניקוי החלונות. כך שבמידה ולקוח ירצה לפחות עוד שני ניקיונות של כל החלונות בבית (זכוכית, לא תריס) או של מרפסת שמש, המחיר יטה לכיוון המינימלי של 700 ש"ח


הערה: ההצעה תקפה לגבי ניקוי חלונות רגילים (ווטרינות וכדומה) ומרפסת שמש סטנדרטית, כך שבמידה ומדובר על מעקה מרפסת שמש מוגבה, או תוספות למיניהן, חלונות לא סטנדרטיים מהקבלן או לכלוכים לא סטנדרטיים על גבי ספי האבן וכדומה, או אז המחיר לניקוי יעלה.


הערה: הניקוי הוא עד 5 שעות וכולל 2-3 אנשים. הלקוחות, יתבקשו טרם הניקוי לרוקן את המקרר\מקפיא ואת ארונות המטבח בעצמם ולהשיב את הדברים שירצו לאחר מכן, בהתאם.


שימו לב: עקב קוצר הזמן, השירות יוענק תחילה למקדימים לצלצל. עם זאת, במידה שיהיה לחץ ויישאר זמן, ניתן יהיה לפצל בין כל מה שקשור לניקוי האלמנטים שבמטבח, לבין ניקוי כל הקשור בחלונות ותריסים בבית.


מעוניינים בשירותים נוספים כגון ניקוי הספות ושאר ריפודים? חידוש המקלחון הכולל הסרת האבנית עד שהוא שקוף לגמרי וציפויו בחומר דוחה מים ואבנית להמשך שקוף? במידה וכן, נשמח לתת לכם שירות גם בתחומים אלו ובהתאם, המחיר אמנם אולי לא יהיה לכיוון המינימום אבל יכול בהחלט להיות שהוא לא יעבור את ה 1200 ש"ח כפי שמוסבר בכותרת ההצעה, למבצע הניקוי שלנו לפסח.


עדיין חושבים? מציעים לכם\ן למהר ופחות לקבוע תור, שניתן ממילא להזיז\לבטל, כך שאין דאגה. עדיף לקבוע מעכשיו ומעט לפני הביצוע ניצור קשר עמכם\ן ונתאם סופית, ככה שתהיו בטוחים שבמידה ותרצו את הניקוי, הוא יקרה.


מעוניינים לקבל הצעה עבור מבנה אחר כגון בית פרטי (ווילה) או פנטהאוז, דירות גדולות עם תריסים אשנבים וכדומה? צלצלו אלינו ונתאם הצעת מחיר ללא כל התחייבות - 054-77-94-684 - משרד





44 views0 comments
bottom of page