top of page

חומר מיוחד לניקוי חלונות

Updated: Mar 3, 2023

אחד הדברים שאנשים מחפשים במנוע החיפוש של גוגל הוא חומר מיוחד, לניקוי חלונות. ואחד החומרים הידועים ביותר לניקוי חלונות הוא חומר בשם ונדולין, המוכר כ "החומר הכחול", שהוא החומר שרוב האנשים עושים בו שימוש לניקוי החלונות בבית או בעסק. עם זאת, רבים יודעים גם שזה, כמו שאומרים, "לא כ"כ עובד". לא פעם, החומר הזה, לא זו בלבד שהוא מותיר סימנים על החלון והזכוכית, אלא שגם אין לו שום יתרון על פני כל צורת ניקוי אחרת והוא משאיר משקעים על גבי החלון. וגם אנו, חברת שקוף, כעסק המעניק ניקוי חלונות בחומר מיוחד נתבקשנו לא פעם למכור את החומר שלנו ללקוחות, אך לא עשינו זאת. הסיבה לכך היא, שכיוון שהחומר שלנו מרוכז ולא ניתן לניקוי בריסוס, אז לא כדאי לנו לשווקו בשלב זה, ללקוחות שאינם יודעים לעבוד כראוי בערבובו הנכון ואח"כ בביצוע ראוי של ניקוי חלונות באמצעות ערכת ניקוי חלונות של"פרוון מגב".


ועדיין, אם אתם לא מרוצים מהחומרים השונים שיש בשוק לניקוי חלונות, כדאי ומומלץ לנקות את החלונות אפילו באמצעות מים רגילים עם מעט סבון לניקוי כלים. כמו כן, ניתן להוסיף למים מעט חומר להסרת אבנית או חומץ, לשם חיטוי והסרת כתמים קשים מהרגיל, כמו במקרים שבהם יש על החלונות לכלוך שמקורו בשיפוץ או בניה.


אנו, מקווים שבקרוב, נכניס שינויים כאלו ואחרים בחומר שעמו אנחנו עובדים ככה שנוכל לשווקו ללקוחות לעבודת ניקוי חלונות, באמצעות שפריצר. לא מן הסתם לקוחות רבים מבקשים מאתנו את החומר שאנו מכינים בעצמנו, הכולל גם חומר סיליקוני בתוכו ומותיר את החלון שקוף ומנץנץ לאורך זמן. עם זאת, עד שהדבר יקרה, נשמח להעניק לכם\ן ניקוי חלונות בעצמנו וסביר להניח שבין ניקוי לניקוי, כמעט ולא תצטרכו לדאוג לתחזוקת החלון לבד. כלומר, שאתם תראו, שאכן החומר המיוחד שלנו פועל למשך זמן ארוך וזה מה שיאפשר לא לבזבז זמן לעוזרת הבית למשל, בביצוע מטלה זו, שמתאימה לעסק כמותנו, של ניקוי חלונות לבתים


חומר לניקוי חלונות
חומר לניקוי חלונות








#חומרמיוחד לניקוי חלונות


bottom of page