top of page

חלונות בלגיים - מהם חלונות בלגיים וכיצד מנקים אותם

חלונות בלגיים הוא שם ישראלי שניתן לכל סוגי החלונות שנחשבים ל"מחולקים", כך שכל אזור של חלון, מחולק על ידי הפרופיל למספר חלקים, המפרידים בין זכוכיות החלון ובכך, חלונות בלגיים, מייצרים בכל אזור מספר חלונות במקום חלון אחד לאותו אזור.


על פי רוב, החומר שממנו יוצרים את הפרופיל בחלון הבלגי הוא ברזל או אלומיניום, שכאמור, הוא מחולק לריבועים או מלבנים (בהתאם לעיצוב שהלקוח רוכש) שכתוצאה מכך, מתקבלים מספר חלקי זכוכית בכל חלון ובאופן כללי, נהוג לראות סוג זה של חלונות בבתים פרטיים מסוג וילות אך גם יש לא מעט דירות, בד"כ דירות יוקרה, שבהם יש חלונות בלגיים.



חלון בלגי
ניקוי חלונות בלגיים


מכאן, כבר אפשר להבין שכאשר צריך לגשת למלאכת ניקוי חלונות בבית פרטי או ניקוי חלונות בדירות שהחלונות בו הם בלגיים, אז גם המחיר לניקוי שונה, שכן, יש הרבה יותר חלונות לנקות מאשר אם היה צריך לעשות ניקוי חלונות, שאינם מחולקים. היינו, שניקוי חלונות בלגיים מייקר באופן יחסי, את מחיר הניקוי.



חלונות בלגיים - ניקוי חלונות
ניקוי חלונות בלגיים


ובמילים אחרות, ניקוי חלונות בלגיים, הוא ניקוי שונה מניקוי חלונות חלונות רגיל ועוד יותר מכך. כשמנקים חלונות בלגיים, על פי רוב יש צורך גם בניקוי הפרופילים כי בחלונות בלגיים לעומת חלונות רגילים, חלק ניכר מעיצוב החלון והסגנון שלו, הוא הפרופיל המחלק את הזכוכית למספר חלקים ויוצא שהפרופיל, הוא חלק בלתי נפרד מהחלון וסגנונו הייחודי


אנו ב"פשוט שקוף", מתמחים בניקוי חלונות זה במסגרת שירות של ניקוי חלונות לבתים פרטיים וניקוי חלונות לדירות שבהם ניתן למצוא חלונות בלגיים בד"כ ולא בבניינים או בעסקים, שבהם החלונות הם כמעט תמיד חלונות "רגילים" (שאינם מחולקים). כחלק מהמומחיות שלנו, אנחנו יודעים לנקות גם את הפרופיל בחלונות הבלגיים ונשמח לתת לכם שירות של ניקוי חלונות לבית מסוג זה במידה ותרצו. אתם יכולים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר או לפרטים נוספים במספר 054-77-94-68-4 רונן

bottom of page