top of page

למה עוזרת הבית לא אמורה לנקות את החלונות והתריסים בבית

Updated: Mar 5, 2023

תחום ניקוי החלונות לדירות ובתים פרטיים, נכנס לחיינו בשנים האחרונות, לא רק שהבנייה בישראל על ידי זכוכית נראית היטב לעין ואין בית שלא מוקף בחלונות, כי אם גם מבחינה זו שבניה באמצעות זכוכית, היא זולה יותר ולכן, ניתן לראות יותר ויותר חלונות וזכוכית, במבנים השונים במשך 10 השנים האחרונות לפחות. ובהתאם, גם יותר ויותר אנשים רואים בחלק זה שבחייהם, הקשור בניקוי הבית וניקוי החלונות, כדבר מה שדורש עזרה חיצונית כגון הסתייעות בעוזרת. לא פעם, החיים העמוסים שלנו, מחייבים אותנו לקחת מישהי\ו, שיסייעו לנו בעבודות הבית. וכמובן שבנושא זה הקשור בניקוי החלונות לבתים


כעת, כדאי לדעת, שהסטטיסטיקה הקשה מבשרת על נפילתם של עד 10 אנשים מידי שנה בניקוי החלונות, חלק מהן עוזרות בית (אלו שמתכופפות לפני פסח על המעקות). רוב התאונות הקשורים בניקוי חלונות, מתרחשות בעת ניסיון לעשות עבודה של ניקוי החלונות במרפסת, של מעקה הזכוכית. לפיכך, צריך לדעת, שזהו תחום שנועד לאנשי מקצוע. . ולרוב האנשים, אין מושג בניקוי חלונות או בניקוי התריסים, כך שהם באמת יהיו נקיים וללא נזקים. וכשזה מגיע למרפסת השמש ושאר חלונות הבית בוודאי שאו אז, אין טעם לנסות לנקות לבד עם כל מיני סמרטוטים או לתת לעוזרת שתסתכן, בניקוי החלונות במרפסת.


או במילים אחרות, בכל הנוגע לתחום ניקוי החלונות בבית - זה בדיוק המקום לפנות אלינו, לשקוף ניקוי חלונות, כדי שנמנע מכם\ן את בזבוז הכסף שיוצא שמשלמים לעוזרת שאינה מקצועית בניקוי החלונות והתריסים. כמו כן, העוזרת, לא מנקה היטב את שאר האזורים בבית, לאחר שהיא מנסה לנקות את החלונות ומתעייפת ממלאכה קשה זו. מעבר לכל זאת כאמור, המדובר בניקוי בגובה, בחומרים שמי שלא יודע את טיבם עלול להזיק ולגרום "פצע" בסיליקונה ממנו מורכבת הזכוכית וכן לריהוט מסביב (כמו דקים למשל). זו עבודה, שלא מתאימה לעוזרת הבית שאינה יודעת כיצד לעשות עבודה של ניקוי חלונות מבחוץ ועלולה אף לפגום בחלונות או בסיליקון\גומי המקיף את הזכוכיות.


זה השלב שבו כדאי לדעת, שסביב החלונות שלנו יש בד"כ סיליקון או גומי, שעלול להיפגם כאשר מנקים בחומרים מזיקים, בעיקר אם זה חלון עם זכוכית של "דאבל גלאס", אשר בה במשך הזמן עלולים להיווצר כתמים בין הזכוכיות, בניקוי לא מקצועי של החלונות. וניקוי לא מקצועי הוא זה שפוגם בבידוד החלון ומביא לנזקים בו, כגון במקרה שציינו כאן.


או לסיכום, ניקוי הזכוכיות בבית וכמו ניקוי התריסים, הוא תחום שבו צריך לתת למישהו מקצועי לעשות את העבודה. ולגבי המחיר? אל תחששו! אנו מעניקים מחיר הוגן לחלוטין ונחשבים זולים יותר לעומת יתר נותני השירות. צלצלו אלינו לבירור מחיר ניקוי חלונות לבית שלכם\ן - ככה תחסכו כסף, זמן, סיכונים מיותרים מעצמכם או מהעוזרת. הניקוי שלנו, מחזיק לאורך זמן רב בלי צורך לבקש מעוזרת הבית לעשות זאת


עוזרת הבית - לא אמורה לנקות את החלונות בבית

bottom of page