top of page

לשתות ולנשום אוזון - חומר המגן מפני קורונה ושאר מזיקים

Updated: Feb 11, 2023

אוזון, כפי שסביר להניח שרובנו יודעים, היא אותה שכבת גז המצויה הרחק הרחק מעל ראשינו, בקצה האטמוספירה, תוך שהיא מגינה עלינו מפני קרינת אולטרא סגול, הבאה מן השמש. כמו כן, זו אותה שכבה שנהרסת עקב התחממות כדור הארץ ופליטת גזים, ושרבים תומכים בשיקומה ושימורה, של אותה שכבה של אוזון, המגנה עלינו.


ועם זאת, עקב חדירת המושג לתודעת הציבור מסיבות כאלו ואחרות, ביניהן הקורונה, החלו יותר ויותר לקוחות לשאול אותנו לגבי חומר זה, אופן השימוש בו והאם ניתן לנקות או לחטא באמצעותו, כנגד מזיקים שונים. כלומר, כיצד ניתן להשתמש בתכונות האוזון, על מנת לשמור על עצמנו כאן, מקרוב, ולא רק אי שם רחוק, בתחילת החלל.


ובכן התשובה על כך היא זו: אוזון, אכן מגן מפני מזיקים, אם באמצעות הניקוי עמו ואם בעקבות החיטוי שהוא מעניק. ועדיין, זהו אינו חומר ניקוי הדומה לסבון או מים טהורים כמו של אוסמוזה הפוכה, שאינם מותירים שום לכלוך וכתם (אין במי אוסמוזה שום מינרלים ולכן אין משקעי לכלוך) אלא שפעולת האוזון דומה יותר לפעולת הכלור, מבחינת השפעה על המשטח. כך שגם כלור מנקה ומחטא וכך גם האוזון.


ועדיין, נהוג לעשות שימוש באוזון לניקוי, בעיקר כשמדובר על משטחים גדולים וכמו כן, כשמדובר על קהל גדול של משתמשים, הדורשים הגנה ולפיכך, יש צורך בחיטוי דבר מה כזה או אחר, בטרם השימוש. עם זאת, במבנה פרטי שבו יש מעט אנשים, כמעט ולא עושים ניקוי באוזון, אלא שנוקטים יותר בגישת טיהור האוויר, על ידי ריסוס הגז אל חלל המבנה, מה שמשמיד את המזיקים, שבאוויר. קורונה, ביניהם.


מעבר לכל זאת, עקב תכונות האוזון כמחמצן ברמה גבוהה, ניתן גם לשתות את האוזון, כמי אוזון, מה שמביא לשיפור בכל הקשור להספגות חמצן ברקמות השונות. אם אלו של העור (מה שמיטיב עם העור ומביא לרעננות שלו) ואם אלו הפנימיות יותר, כמו של הלב, הריאות ושאר אברים הדורשים יתר חמצן שנמנע מהם והאוזון, משיב אליהם.





שמחנו להעניק לכם את המידע הזה ונקווה שיהיה לכם ולכן המשך בריא ומועיל


12 views0 comments
bottom of page