top of page

מומחים לניקוי חלונות מרפסת - ניקוי חלונות מבחוץ ומבפנים

אנחנו ב"פשוט שקוף", מומחים לניקוי חלונות באופן כללי לכל מבנה ובנוסף, אנו מומחים לניקוי חלונות מרפסת הכולל ניקוי חלונות מבחוץ ומבפנים, כראוי לניקוי חלונות בבית, שבו על פי רוב יש גם מרפסת שמש. ומה שהופך אותנו למומחים בתחום הוא כמובן רמת הניקוי הגבוהה, כך שלאחר הניקוי שלנו זה ממש נראה כאילו אין חלון מרוב שהוא שקוף. עם זאת, ישנן עוד סיבות שעושות אותנו למומחים בתחום


ניקוי חלונות מבחוץ


ניקוי חלונות מבחוץ, כמו החלונות שבמרפסת השמש, הוא ניקוי מורכב שדורש ידע ומיומנות, ואינו סוג של ניקוי שמומלץ שתעשו אותו לבד. בד"כ, רוב הניסיונות לבצע ניקוי חלונות מבחוץ לבד, מותיר חלונות עם סימני ניקוי ולכלוך שלא עונים על הציפיה של חלון נקי. צריך לדעת איך לעשות ניקוי חלונות מבחוץ, איך לגרום לחלונות לנצנץ ולהיות שקופים ויותר חשוב מכך, בלי סיכונים מיותרים. ניקוי חלונות מבחוץ, בעיקר ניקוי חלונות מרפסת, היא עבודת ניקוי בגובה שעלולה להיות מסוכנת ועל כן, מי שאינו מיומן בסוג העבודה הזו, עלול להגיע למצב של התכופפות וגרימת נזק לעצמו או לרכוש\נפש, שיש למטה. לא פעם, כשמנסים לנקות חלונות לבד מבחוץ, עלולים לגרום לכך שייפול אביזר כלשהו ויפגע באדם או ברכבים שחונים מתחת למרפסת.


לא להרטיב וללכלך לשכנים


כשאנחנו מנקים חלונות מרפסת, אנחנו דואגים לכך שהחלונות של השכנים לא יתרטבו. לא כדאי לנסות לנקות לבד את החלונות או להזמין בעל מקצוע שיעשה ניקוי חלונות מבחוץ, אם זה יגרום ללכלוך אצל החלונות של השכנים. הדבר עלול לגרום לסכסוכים מיותרים ולעוגמת נפש לא קטנה, אם ניקוי החלונות יגרום לנזק אצל השכנים. אנחנו ב"פשוט שקוף" יודעים לעשות את עבודת הניקוי כך שלא ייגרם שום נזק ליתר השכנים והדיירים שנמצאים מתחת ללקוח שאצלו אנחנו מנקים. אתם יכולים לראות איך זה נעשה בסרטון שצילמנו עבורכם


ניקוי חלונות מבחוץ במרפסת כולל ניקוי ספי האבן
ניקוי חלונות מבחוץ כולל ספי האבן

ניקוי חלונות עם כתמי שמן


אצל לא מעט מלקוחותינו, אנחנו רואים על חלונות המרפסת כתמי שמן שנוצרו עקב השימוש במנגל שהביא להתזה של שמן על הזכוכית. קודם כל, אנחנו ממליצים לכם לא לקרב את המנגל לזכוכית, כי זה יגרום לכך שהיא תתמלא בכתמים דוחים מבחינה אסטטית, אבל גם מבחינה בריאותית זה לא כדאי. כלומר, שכתמי המנגל על גבי הזכוכית יכולים לגרום לביאתם של נמלים ויתר חרקים, כולל דבורים שנמשכים אל השמן והטינופת על גבי החלון. שימו לב: אנו ממליצים לכם להרחיק את המנגל מזכוכיות המרפסת, כדי לשמור עליהן נקיות.


ניקוי ספי האבן


כשעושים ניקוי חלונות מרפסת, צריך לדאוג לאחר מכן גם לניקוי ספי האבן מבפנים ומבחוץ. אנחנו, דואגים לניקוי ספי האבן של המרפסת, בנוסף לניקוי החלונות. הלקוחות שלנו יודעים שכאשר הם מזמינים מאיתנו ניקוי חלונות מבחוץ, הרי שגם ננקה להם את ספי האבן, אם בחלונות המרפסת ואם ביתר חלונות הבית, כאשר בחלונות אחרים כמו חלונות וטרינה וחלונות הזזה בחדרים, אנו דואגים גם לניקוי המסילות. זאת אומרת, שניקוי חלונות מבחוץ היא עבודה שצריכה לכלול בתוכה ניקוי של יתר חלקי החלון אם אלו ספי החלון ואם אלו המסילות. אנחנו מומחים בתחום ואם נגיע אליכם לניקוי החלונות בבית, תוכלו להיות בטוחים שהמדובר בניקוי ברמה הגבוהה ביותר, במחיר המשתלם ביותר ושכולל ניקוי של אלמנטים נוספים מעבר לזכוכית עצמה.

bottom of page