top of page

מספר עצות מועילות, בנוגע לניקוי החלונות בבית, ובחירת המיקום שלהם, בזמן העיצוב

Updated: Feb 11, 2023

נתחיל בכך, שבנוגע לניקוי החלונות, אנו נתקלים לא פעם בזכוכית שרוטה ומשופשפת, לאחר שניקו אותה בחומרים או מוצרים מזיקים. למשל, סקוץ'. זו, הדרך היעילה ביותר להשאיר חלון עם שפשופים רבים ולא מעט עוזרות בית נוהגות כך. כלומר, שמאוד אבל מאוד לא מומלץ לנקות כך את החלון. גם לא עם חומץ. בכלליות, אם בחרתם\ן לנקות את החלונות לבד או באמצעות סיוע של משק בית, הדרך הכי טובה לעשות זאת היא על ידי מים (עם מעט סבון כלים) וניגובם באמצעות נייר המטבח. זאת כמובן, אם לא נעזרתם בעסק המעניק שירות זה של ניקוי חלונות, כמונו.


אנחנו, פשוט שקוף, כנותני שירות בתחום ניקוי החלונות, עובדים עם חומרים וכלים שבאמצעותם הזכוכית נשארת נוצצת ושקופה לאחר ניקוי החלונות, וללא כל פגע ופגם, כמובן. רמת הניקוי שלנו, מגיעה עד לכדי חידוש של ממש. כלומר, שניקוי החלונות שאנחנו עושים, כולל לא רק את זכוכית החלון אלא גם את שאר חלקי החלון כמו המסילות, התריסים, רשתות ופרופילים. מדובר על ניקוי ברמה גבוהה והנחשב למקצועי, כך שמי שמנקה באמצעותנו, יכול להסיר דאגה מלבו להמשך ניקוי החלונות למשך זמן רב. הסיבה לכך היא כמובן הרמה הגבוהה שנשמרת לאורך זמן וכמו כן החומרים, שמגנים על החלון.


לא פעם, אנו מגיעים למבנים שבהם ממוקמים חלונות במקומות בעייתיים כמו בגובה רב, ליד מקורות מים כמו ממטרות או בריכה, חלונות במרפסת שמש שבהן המעקה מוגבה ובעצם, מיקומים שונים שמסבכים את הגישה לחלון וכן עלולים להותירו מלוכלך יותר משאר החלונות. אנחנו בשקוף, יכולים להגיע ואכן מגיעים לכל חלון לשם ניקויו כולל ניקוי חלונות בגובה, אך עם זאת, אנחנו ממליצים ללקוחותינו לשים לב לדברים אלו בזמן עיצוב המבנה ומיקום החלונות בו. צריך לדעת, שככל שהגישה לחלון קשה יותר וככל שהוא מלוכלך יותר, כך מחיר שירות ניקוי החלונות יהיה גבוה יותר. קחו זאת בחשבון...


לסיום, שיהיה המשך טוב ובריא


פשוט שקוף מנקים אצל לקוח
ניקוי חלונות על ידי פשוט שקוף


65 views0 comments
bottom of page