top of page

ניקוי אחרי שיפוץ או בניה ולפני אכלוס המבנה

שימו לב: אנו מעניקים בנוסף לשירות ניקוי החלונות, ללקוחותינו הוותיקים וכמובן גם ללקוחות חדשים, שירותים נוספים. בין השירותים, ניתן לקבל שירות של ניקוי ספות, שטיפה בלחץ של אלמנטים שונים כמו אבני גישה, סוככים, קירות ועוד וכמו כן, ניקוי לאחר שיפוץ. כלומר, שאם שיפצתם\ן, עברתם\ן מבנה וכדומה, אנו אלו שננקה את המקום, לפי האכלוס שלו.


השירות המדובר, של ניקוי לפני אכלוס, אם לאחר שיפוץ או אם לאחר מעבר מקום או בניה, הוא שירות שאנו מעניקים כבר במשך שנים ללקוחות רבים. ביניהם, רבים ממשיכים לקבל את שאר השירותים שלנו השוטפים, כמו ניקוי חלונות וספות. ועם זאת, גם קרה לא אחת מצב שבו אנו כבר מנקים ללקוח את החלונות כבר מספר שנים והוא החליט לפתע לעבור מקום, לשפץ או לבנות ובעצם, המשיך לקבל את שירותי הניקיון מאתנו.


או במילים אחרות, לקוחותינו כה מרוצים מאתנו ושמנו הטוב מכבד את עצמו, כך שיש לנו המלצות להציג מלקוחות רבים, וותיקים, שמבינים את המקצועיות והגישה שלנו ובהתאם, מעדיפים לעבוד בעיקר מולנו, בכל תחומי הניקיון וככל שניתן. לפיכך, במידה ותחליטו אם שיפצתם\ן, עברתם\ן למקום חדש או שהמקום עבר בניה, תוכלו לסמוך עלינו, לסיום הפרויקט.


אנו מאמינים, שכמו רבים מלקוחותינו האחרים, גם אתן\ן תמשיכו לרצות לקבל מאתנו את שאר השירותים באופן שוטף, לאחר קבלת השירות של ניקוי לאחר שיפוץ \ בניה. אנו נותנים את השירותים המדוברים, הן למגזר הפרטי, כלומר לדירות, לווילות ופנטהאוזים וכן, למבנים אחרים ומגוונים כמו בניינים, משרדים וכו. לסיום, נשמח לעמוד לשירותם\ן אם בנוגע לניקוי אחרי שיפוץ\בניה, ניקוי חלונות, שטיפה בלחץ, ניקוי ספות ועוד


bottom of page