top of page

ניקוי חלונות באזור המרכז - ניקוי לבתים פרטיים ודירות

כשמחפשים ניקוי חלונות באזור המרכז, אם המדובר על ניקוי חלונות בבית פרטי, ניקוי חלונות בדירה או אפילו ניקוי חלונות לבניין או כל מבנה שהוא, כדאי לפנות לבית העסק של "פשוט שקוף" מכמה וכמה סיבות. העסק שלנו, שקוף, יעניק לכם את השירות הטוב ביותר, הן מבחינת המחיר וכמובן שמבחינת הביצוע המקצועי, של ניקוי החלונות במבנה שלכם.


מנקה חלונות מומלץ


אנחנו, נחשבים לבית עסק שמומלץ על ידי כל הלקוחות שלנו, המעבירים את השם שלנו למכריהם, או לקרובים וחברים, כשהם שואלים את הלקוחות שלנו מי מנקה להם את החלונות. והסיבה שהם שואלים היא מפני שהם רואים שהחלונות שקופים ומנצנצים לאחר שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו ניקוי חלונות. זה כך, כשמדובר על מבנים כלליים אך גם בבתים ובדירות, אשר בהם אנו מנקים את החלונות, וכמו כן, אנו מעניקים ניקוי תריסים, ניקוי רשתות ויתר חלקי החלון, ברמה הגבוהה ביותר. אצל הלקוחות שלנו, החלונות והתריסים, נראים תמיד נקיים ומבריקים לאחר שאנחנו מגיעים לתת את השירות שלנו, בתחום ניקוי החלונות


ניקוי חלונות במחיר המשתלם ביותר


אנחנו בשקוף, מתמחרים את עבודת ניקוי החלונות, בצורה ההוגנת ביותר וללא מתחרים. לא פעם, אנחנו שומעים שלקוחותינו קבלו הצעות מחיר גבוהות בהרבה ממה שאנחנו נתנו להם וכך אנחנו מבינים מהם, שהצעת המחיר שלנו לניקוי חלונות, היא ההצעה המשתלמת ביותר שהם קבלו. לא מן הסתם, יש לנו לקוחות שעובדים עמנו כבר קרוב ל 20 שנה ושמקבלים מאיתנו את העבודה הטובה ביותר ובמחיר ההוגן והנמוך ביותר בשוק ניקוי החלונות. אנחנו יודעים, שלפעמים נכנסים לתחום זה גם בעלי מקצוע שאינם מיומנים בעבודה הזו ובהתאם, הם מתמחרים את העבודה בצורה לא נכונה, מה שגם לאחר מכן משליך לעתים קרובות, על הביצוע עצמו, של עבודת ניקוי החלונות. לפיכך, צריך לדעת שהמחיר יכול לשקף גם את המיומנות של נותן השירות, שאמור לדעת מה שווי העבודה שהוא מעניק.


ניקוי חלונות מקצועי לבתים, דירות ויתר מבנים


מבחינת מיומנות ומקצועיות, אין לנו מתחרים ואנחנו יודעים לתת את שירות ניקוי החלונות בהתאם לכל מבנה כולל כל הציוד הדרוש לאותו הניקוי. אנחנו נדע אם יש צורך בעבודת סנפלינג, או אולי צריך רק מוטות טלסקופיים לעבודה. כמו כן נדע אם המדובר על עבודת ניקוי פשוטה מהקרקע או בעבודה הדורשת במת הרמה למשל, כשצריך להגיע לחלונות גבוהים במיוחד. באותו אופן גם נדע איך לגשת לעבודת ניקוי התריסים אם מדובר בניקוי חלונות בבתים או במידה וזהו מבנה כללי כמו בניין, נבין איך לנקות אלמנטים נוספים ואחרים כגון שילוט, מצלמות, חיפויים וכדומה. לעבוד איתנו, זה אומר שאתם יכולים להיות בטוחים לא רק ברמה המקצועית הגבוהה של העבודה אלא גם מבחינת הבטיחות הנדרשת לכם, לאזור העבודה וכמובן לנו עצמנו.


נשמח להעניק לכם שירות, לתת לכם הצעת מחיר ולייעץ לכם בכל הקשור בתחום זה של ניקוי חלונות במבנה שלכם אך לא רק. אנחנו "מבינים בניקיון" ויכולים לייעץ לכם לגבי תחומים רבים במידה ואתם רוצים להתייעץ חינם, לגבי ניקוי כלשהו, במבנה שלכם. אנחנו ב 054-7794684 - רונן - נשמח לשמוע מכם ושיהיה המשך מבורך



ניקוי חלונות בגובה בבית פרטי באמצעות ציוד לשטיפה בלחץ
ניקוי תריסים בגובה

bottom of page