top of page

ניקוי חלונות בגובה - השיטה החדשה: אוסמוזה הפוכה

Updated: Mar 3, 2023

ישנן מספר דרכים לניקוי חלונות בגובה, אם המדובר על וילה או אם במבנה שאינו בית פרטי, אבל בכל מקרה הדרך לנקות חלונות גבוהים, היא בד"כ דומה. על פי רוב במבנה שמעל קומה אחת, ניקוי החלונות נעשה באמצעות שימוש באמצעים כגון סולמות, פיגומים, במות הרמה ומנופים למיניהם, סנפלינג ויתר דרכים, בהתאם למבנה הנדרש. ועם כל זאת, בשנים האחרונות, צץ לו "פטנט" חדש בכל הקשור לתחום ניקוי החלונות ובעיקר בכל הנוגע לניקוי חלונות בגובה. ופטנט זה, הוא בעצם ניקוי על ידי מוטות טלסקופיים מיוחדים, שמגיעים לגובה רב של עד קומה חמישית (20 מטר לערך). סוג ניקוי חלונות זה מוכר גם בשם "ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה"


אנו, בפשוט שקוף, נחשבים לחלוצים ומומחים בתחום וידועים בין הטובים ביותר אם לא הכי טובים, בכל הנוגע לניקוי חלונות בגובה ע"י מכשור של אוסמוזה הפוכה ובאמצעות מוטות טלסקופיים. המדובר במוטות מיוחדים אשר מחוברים מצד אחד למכשיר ניקוי ומהצד השני שלהן, ישנן מברשות ייעודיות המנקות את החלונות ברמה הכי גבוהה שניתן על ידי מים מיוחדים שמכונת האוסמוזה מפיקה. מים אלו, הם מים טהורים, הנקיים מכל לכלוך ואבנית, שמקורם באותו פטנט ישראלי שנקרא כאמור "אוסמוזה הפוכה".



ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה בגובה
ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה במוטות טלסקופיים


ובעצם, בלי להיכנס ליותר מידי הסברים, אפשר להגיד שזהו ציוד שמטהר את המים הרגילים והקשים, שהם מלאי אבנית ומלחים וברמת העיקרון על ידי תהליך מיוחד, המים עוברים טיהור ויוצאים מהצד השני ללא משקעים. לפיכך, כאשר המברשת שנמצאת בקצה המוט הטלסקופי נוגעת בזכוכית, היא משפריצה עליו מים אלו שסופחים את הלכלוך ומותירים את החלון שקוף ומנצנץ באופן שלא ניתן לתאר. זו שיטת ניקוי החלונות המתקדמת ביותר שיש ואנחנו בשקוף כמוסבר, מתמחים בה ומעניקים סוג של ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה, לרבים מלקוחותינו.


בניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה, המים, לא רק סופחים לכלוך מעבר לכל חומר ניקוי, אלא שגם הניקוי מתבצע על המסגרות והפרופיל, מה שמביא לניקוי כל אזור החלונות ומשום כך, אח"כ, לא נדבק אליהם עוד לכלוך בהמשך. וכשמדובר על ניקוי חלונות בגובה, הרי ששיטה זו יכולה להחליף לא פעם את שאר השיטות, בעיקר כשמדובר במבנה קטן עד 5 קומות, כמו וילה או כל מבנה אחר בגבהים אלו.


כך שבעצם, שיטת ניקוי חלונות בגובה באופן זה, מאפשרת גישה שונה לעבודה, שעלותה פוחתת, זמן ביצועה קטן יותר וכאמור זהו הניקוי הטוב ביותר שיש, ובטח כשנדרש ניקוי בגובה, שדורש יותר ידע ואמצעים מאשר ניקוי חלונות "רגיל", של דירה סטנדרטית למשל

ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה
ניקוי חלונות גבוהים באוסמוזה הפוכה



















bottom of page