top of page

ניקוי חלונות לבתים ובניינים ניקוי זכוכיות מכל סוג - פשוט שקוף

Updated: Feb 12, 2023

כשאתם מחפשים מנקה חלונות מומלץ, סביר להניח שאתם מחפשים את פשוט שקוף. בית העסק של פשוט שקוף מומלץ על ידי אינספור לקוחותינו אשר להם אנו מעניקים את שירות ניקוי החלונות שלנו, במקצועיות ומיומנות, שרכשנו בתחום ניקוי החלונות לכל סוג של מבנה. אנו טובים, במה שאנחנו עושים...


בית העסק של פשוט שקוף מעניק שירותי ניקוי חלונות לכל דורש... אנו מנקים חלונות לבתים פרטיים, לדירות, לבניינים, עסקים, משרדים ועוד. אנחנו כמובן מנקים גם סוככים מסוגים שונים, אנו מעניקים ניקוי תריסים כשמדובר במגזר פרטי ומעבר לכך, אנחנו גם מעניקים ניקוי מקצועי לחלונות ו\או זכוכיות ברמה גבוהה ביותר לבניינים, משרדים, עסקים במגוון שיטות, כשלכל מבנה אנו מעניקים פתרון לניקוי, גם אם מדובר בניקוי חלונות בגובה. רמת הניקיון שלנו היא כזו שכאשר אתם מביטים בחלון לאחר הניקוי שלנו, זה ייראה לכם כאילו ש... כאילו אין חלון!


שימו לב: כאשר מדובר בניקוי חלונות במבנה פרטי כמו ניקוי חלונות בדירה (הכולל ניקוי חלונות במרפסת השמש) או ניקוי חלונות לבית פרטי כגון פנטהאוז או ווילה, אז בנוסף לניקוי החלונות מבחוץ ומבפנים, אנו גם מעניקים ניקוי של התריסים, המסילות, הרשתות וכדומה. צריך לדעת שניקוי החלונות, יכול להיות ברמת השוטף (ניקוי תקופתי, מאבק, טביעות אצבע ולכלוך כללי) או ניקוי אחרי שיפוץ (ניקוי ראשוני, אחרי בניה). כלומר, שאנחנו נותנים גם שירות ניקוי לפני אכלוס ובעצם, במידה ותרצו, תוכלו לקבל מאתנו הצעת מחיר לניקוי ראשוני לגבי יתר כל המבנה ולא רק לגבי ניקוי של החלונות.


כאשר לא מדובר על ניקוי חלונות למבנה פרטי אלא ניקוי חלונות למבנה כללי, כגון בניין, משרד, עסק וכו, גם במקרה זה, כדאי לכם לקבל מאתנו הצעת מחיר ואנחנו יודעים, שאם תקבלו מאתנו את שירות ניקוי החלונות, תהיו מרוצים הן מהמחיר ההוגן, והן מהמיומנות והמקצועיות שבה ניקינו - וכל זאת, גם אם מדובר בניקוי לאחר בניה, מה שנקרא "ניקוי ראשוני". אנחנו מתמחים בתחום זה של ניקוי ראשוני לא רק לגבי החלק של החלונות, אלא לגבי יתר חלקי המבנה. יש בידינו, המלצות מלקוחות רבים, שניקינו להם את המבנה כולו לפני האכלוס.


צלצלו לקבלת פרטים נוספים, לקבלת הצעת מחיר, או פשוט שלחו לנו תמונות ונתמחר עבורכם\ן את העבודה וכמובן נשמח לתת לכם שירות בכל אזור המרכז רבתי


054-77-94-68-4 - רונן



אזורי מתן שירותי ניקוי חלונות:


ניקוי חלונות ברמת השרון,

ניקוי חלונות הוד השרון

ניקוי חלונות תל אביב

ניקוי חלונות פתח תקווה

ניקוי חלונות ראשון לציון

ניקוי חלונות רמת גן,

ניקוי חלונות שמריהו

ניקוי חלונות סביון

ניקוי חלונות בת ים\חולון

ניקוי חלונות כפר סבא\רעננה, ובכל הערים\יישובים הקרובים לאזורים אלו




bottom of page