top of page

ניקוי חלונות לבית

אם חפשתם ניקוי חלונות לבית, אם המדובר בדירה, אם המדובר בניקוי חלונות לבתים פרטיים, או ניקוי חלונות בגובה כמו למשל ניקוי חלונות מרפסת, הרי שהגעתם למקום הנכון! פשוט שקוף, הוא בית העסק בשבילכם! אנחנו, מעניקים ניקוי חלונות ובמידת הצורך גם ניקוי תריסים, ניקוי רשתות ומסילות, לכל סוג של בית\דירה, ברמה הכי גבוהה שיש וללא מתחרים במקצועיות, ברמת השירות ובמחיר ההוגן.


פשוט שקוף, נחשב לבית עסק הנותן שירות ניקוי חלונות המומלץ על ידי לקוחות רבים שממליצים עלינו ומעבירים את שמנו מפה לאוזן כבר שנים רבות. אנחנו מעניקים את שירות ניקוי החלונות שלנו למגזר פרטי (ניקוי חלונות לדירות וניקוי חלונות לבתים פרטיים) וכמו כן למגזר הכללי (ניקוי חלונות לבניינים וניקוי חלונות בגובה), כבר מאז שנת 2007. אנחנו נותנים את שירות ניקוי החלונות כאמור במיומנות ובמקצועיות ללא פשרות, כך שלאחר שאנחנו מנקים לכם את החלונות, אתם מקבלים חלונות שקופים ומנצנצים, כך שהניקוי גם מחזיק מעמד זמן רב.



ניקוי חלונות מרפסת
ניקוי חלונות לבית


אחת הסיבות לכך שניקוי החלונות מטעמנו מחזיק מעמד למשך זמן ארוך, היא החומר המיוחד בו אנו עושים שימוש המונע טביעות אצבעות ולכלוך כגון אבק הנדבק אל החלונות. כמו כן, אנחנו מומחים בניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה, שהיא שיטת ניקוי באמצעות מים נקיים ובמסגרת שיטה זה, נהוג לנקות חלונות בבניינים או חלונות בגובה רב כמו בעת ניקוי חלונות לבתים פרטיים שבהם יש לא פעם חלונות מסך גדולים וחלונות גבוהים.


מעבר לכך, אנחנו מעניקים כמוסבר גם ניקוי תריסים באופן שמותיר את התריסים מבריקים, עד כדי רמת חידוש ובנוסף, פשוט שקוף מנקים רשתות ומסילות ובגישה זו, הלקוח מקבל "פיניש" מושלם לשירות ניקוי החלונות. זאת אומרת, שמבחינת איכות העבודה אין לנו מתחרים ואנחנו מבינים את הצורך של הלקוח בניקוי חלונות, הכולל את יתר חלקי החלון גם נקיים, כגון מה שקשור לרשתות, למסילות, לפרופיל וכדומה.


נשמח להעניק לכם שירות ופרטים אם תצרו עמנו קשר בטלפון 054-7794-684 - רונן. ניתן כמו כן ליצור קשר דרך הווצאפ ולשלוח לנו תמונות של מה שתרצו שננקה עבורכם, ובאופן זה, נוכל לתת לכם הערכת מחיר מדויקת לגבי שירות ניקוי החלונות למבנה שלכם\ן. שיהיה המשך טוב ומבורך

bottom of page