top of page

ניקוי חלונות לבתים כולל ניקוי מסילות, פרופיל, רשתות, ניקוי תריסים ועוד

כשאומרים ניקוי חלונות, הכוונה היא לניקוי הזכוכית של החלון. כלומר, שהמדובר על ניקוי החלונות מבחוץ ומבפנים, אך בכך, לא נגמר ניקוי החלונות לבית או לכל מבנה אחר שיש בו צורך בניקוי חלונות. זאת אומרת, שאם מדובר על ניקוי חלונות לבניין, הרי שלכל מבנה יש אלמנטים נוספים שדורשים את הניקוי במסגרת ניקוי החלון עצמו, ואותו דבר לגבי ניקוי חלונות בבית. גם שם, מעבר לניקוי החלונות, יש צורך בניקוי תריסים, ניקוי מסילות, פרופיל, מסגרות ורשתות.


אנחנו ב"פשוט שקוף" שנותנים שירותי ניקוי חלונות למבנה כללי וניקוי חלונות לבית, בהתאם, מעניקים לכל לקוח, גם שירותי ניקוי משלימים, לפי הצורך. כך למשל, אם מדובר על מבנה כללי כמו בניין, משרד, חנות, לובי בכניסה לבניין וכדומה, אז אנו מעניקים לכל מבנה שכזה גם שירות משלים של ניקוי שטיפה בלחץ לאלמנטים שונים ומגוונים, כגון מצלמות אבטחה, שילוט, קירות, ריצוף וכן הלאה. ואם מדובר בניקוי חלונות בבית, אז גם במקרה זה, אנחנו נותנים שירותי ניקוי נוספים.


ניקוי תריסים, הוא על פי רוב השירות הנוסף והנפוץ ביותר שלקוחות מבקשים מאתנו ואנחנו מנקים לחלק נכבד מלקוחותינו, תריסים מסוגים שונים. אנחנו עושים ניקוי תריסים מסוג גלילה, ניקוי תריסים מסוג רפרפת (צלונים), כמו כן כמובן אנחנו גם מנקים תריסי אשנבים ובעצם אנו מבצעים ניקוי תריסים מכל סוג, בהתאם לבית בו אנחנו נמצאים. ובנוסף, בבתים רבים גם כמובן יש רשתות, שאותן הלקוח רוצה שננקה ואנחנו מעניקים שירות זה במומחיות שלאחריה התריסים והרשתות ובוודאי החלונות, נקיים ומנצנצים למשך זמן ארוך.


ניקוי חלונות בבית כולל ניקוי תריסים וניקוי מסילות
ניקוי חלונות ותריסים, כולל ניקוי פרופיל ומסילות

ובכל זאת, כשמבצעים עבודת ניקוי חלונות בבית, יש אזורים נוספים שאותם צריך לנקות, בהתאם כאמור, על פי דרישת הלקוח. לפיכך, כחלק מהניקוי המשלים שלנו, אנו מנקים גם את מסילות החלון ובנוסף, ניתן לקבל דרכנו גם ניקוי הפרופילים של החלון (החלק הבולט פנימה או החוצה) וכמו כן, אנו מנקים מסגרות (החלק הפנימי שסביב החלון). זאת אומרת, שבמידה ואתם מקבלים את השירות של ניקוי החלונות בבית דרכנו, אתם יכולים להיות בטוחים שלא רק הזכוכית תהיה שקופה ונקייה אלא גם יתר חלקי החלון, ינוקו.


נבהיר, שכאשר אנחנו מעניקים שירות ניקוי חלונות לבית פרטי, אז צורת הניקוי היא על פי רוב שונה, מאשר ניקוי חלונות בדירות, של בניין משותף. בתוך דירה, לא ניתן להפעיל מכשור שטיפה בלחץ מים ולא ציוד ש לאוסמוזה הפוכה. זאת אומרת, שניקוי החלונות לדירות הוא יותר במישור האישי, שבמסגרתו צריך לשמור על כך שהמבנה לא יתרטב ושלא יתרחש כל נזק, במקביל לניקוי מושלם של החלונות שאותו אנו מבצעים. לעומת זאת, בניקוי חלונות לבית פרטי, יש באפשרותנו להפעיל ציוד של שטיפה בלחץ מים, מכשור של אוסמוזה הפוכה ולנקוט בעוד שיטות ניקוי, שמאפשרות ללקוח לקבל ניקוי משלים ע להצד הטוב ביותר, במקצועיות ומיומנות.


לסיכום, לא מן הסתם לקוחות רבים מגיעים אלינו מפה לאוזן לאחר ששמעו עלינו מחברים\קרובים ומעוניינים בשירותי ניקוי החלונות שלנו, כולל ניקוי של יתר חלקי החלונות. אנו בית עסק שידוע כשמחפשים מנקה חלונות מומלץ ורבים שומעים עלינו, מפי לקוחות רבים שמעבירים את שמנו כמוסבר, למכריהם. ובעצם, יוצא שאנחנו כבר "וותיקים" בבתים רבים של לקוחות שמכירים אחד את השני, כי הם העבירו את שמנו הלאה והמליצו עלינו ומרוצים עד מאוד מרמת השירות שלנו, שאין לה מתחרים. נשמח שתהיו בין לקוחותינו גם... המשך מבורך



bottom of page