top of page

ניקוי חלונות לבתים פרטיים מכל סוג

Updated: Mar 9, 2023


"שקוף", מתמחים בניקוי חלונות לבתים פרטיים מכל סוג, כולל ניקוי חלונות שיש קושי של גישה בהגעה אליהם, כגון חלונות גבוהים או חלונות הממוקמים במקומות מסובכים. כמובן שבנוסף לכך, אנו גם מגיעים לכל חלון סטנדרטי, ומעניקים ניקוי לחלונות מסוג ווטרינות, חלונות נישה, חלון של ממד וכדומה - ובעצם, אין שום סוג של חלון שלא הצלחנו לנקות עד היום, ברמה הגבוהה ביותר. בהתאם לכך, לקוחות רבים שאנחנו מעניקים להם ניקוי חלונות לבית ממליצים עלינו לאחר שהם קיבלו מאתנו שירות של ניקוי חלונות וכמו כן ניקוי של תריסים,מסילות ורשתות.


כך שבמידה ואתם צריכם ניקוי חלונות בבית פרטי (ווילה מכל סוג, פנטהאוזים וכו), נשמח לתת לכם\ן שירות, הכולל כאמור, לא רק את ניקוי החלונות, כי אם גם את ניקוי הסוככים (תריסים, רפרפות וכו), ניקוי המסילות, הפרופילים של החלון, הרשתות ועוד.


או במילים אחרות, שקוף חלונות תעניק לכם\ן ביצוע מושלם של ניקוי, שגם "מחזיק מעמד" זמן רב. הסיבה לכך היא, לא רק בזכות החומרים המעולים שלנו לניקוי, אלא גם בגלל הרמה הגבוהה של העבודה הכוללת ניסיון רב ומיומנות בתחום ניקוי החלונות לבתים פרטיים ובכלל, בכל הקשור לניקוי חלונות לכל מבנה.



ניקוי חלונות לבתים פרטיים, ניקוי חלונות לדירות וניקוי חלונות לבתים לאחר שיפוץ
ניקוי חלונות לבתים פרטיים, ניקוי חלונות לדירות וניקוי חלונות לבתים לאחר שיפוץ

ניקוי מושלם של החלון, לא מותיר חלון שקוף בלבד, אלא גם את האזור סביבו נקי. כך שכאשר התריסים נקיים ושאר חלקי החלון גם, אז הסיכוי של הזכוכית להתלכלך שוב, קטן בהרבה, ומה עוד, שלוקח זמן רב עד שהלכלוך שוב נאחז בחלון ויש צורך בניקוי נוסף. וכאשר מדברים בכל הקשור בניקוי חלונות לבתים פרטיים, אז הרי שהמצב מחייב ניקוי מושלם! כלומר, שמפני שניקוי חלונות בבית פרטי הוא מורכב יותר מניקוי חלונות בדירה רגילה, מסיבות מגוונות, אז יש צורך בניקוי מיטבי, מטעם נותני שירות, שיהיו מיומנים כמונו. זאת אומרת, שאנחנו, יודעים איך לעשות עבודת ניקוי חלונות בבתים פרטיים ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר מכל נותן שירות אחר


ניקוי חלונות בבית
ניקוי חלונות ווטרינה
שקוף - מנקה חלונות מומלץ לחלונות שקופים ומנצנצים
חלונות שקופים לאחר שניקינו אותם


לכן, אם אתם\ן בעלי בית פרטי מכל סוג ומעוניינים בשירות שלנו בנושא ניקוי חלונות לבתים פרטיים ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר ללא מתחרים, פנו אלינו. אנו מתמחים גם בניקוי חלונות לבתים פרטיים, לאחר שיפוץ או בניה.


אנחנו, נצא מביתכם\ן לאחר ניקוי החלונות, כך שתרגישו כמו לא מעט מלקוחותינו, שמגדירים את ניקיוננו כ"חידוש" של ממש, גם בכל הקשור כאמור, בזכוכית החלון ובשאר חלקי החלון.


נשמח לתת שירות







bottom of page