top of page

ניקוי חלונות - לפני ואחרי - לנקות לבד או להזמין בעל מקצוע

חלונות, אפשר גם לנקות לבד. זה דומה לכך שגם פנצ'ר בגלגל אפשר להחליף לבד. או במילים אחרות, לא לכל הדברים חייבים בעל מקצוע ועם זאת, אפשר גם להשתמש בשירותיו של בעל מקצוע המבין בעבודה אשר לה אנו זקוקים ובמקום שנעשה אותה לבד, יעשו אותה עבורנו, וכנראה שטוב יותר.


ניקוי חלונות הוא מקצוע. במדינות רבות באירופה, צריך תעודה ממשרד העבודה על מנת לנקות חלונות ולא כל אחד יכול לעשות את העבודה הזו. לעומת זאת, בישראל, מקצוע של ניקוי חלונות הוא מקצוע חופשי ובו יכול לעבוד כל אדם שמתמקצע בענף. ואכן, ניתן לראות הבדל עצום בין חלונות שנוקו על ידי איש מקצוע אל מול חלונות שמנקים לבד, ללא כל הכשרה.


ניקוי חלונות במרפסת - חלונות גבוהים לפני ואחרי
ניקוי חלונות מרפסת לפני ואחרי

זאת אומרת, שאם החלטנו לנקות את החלונות לבד, בעצמנו, אין בזה כל פסול. גם תקר בגלגל אנשים מחליפים לבדם. ועדיין, יש "פנצ'ריות", שמעניקים שירות זה על הצד הטוב ביותר ותמורת מחיר הוגן, כך שאנו זוכים לקבל שירות שמאפשר לנו לא להתלכלך, לקבל עבודה מהירה ולדעת, שהכל נעשה כמו שצריך. ובהתאם, גם בתחום ניקוי החלונות.


את החלונות, ניתן לנקות לבד אבל זה לא יצא כמו שנזמין בעל מקצוע לניקוי חלונות. בעל מקצוע בתחום ניקוי החלונות, יעניק לנו את השירות תמורת מחיר הוגן, ברמה גבוהה הרבה יותר של ניקוי מאשר הניקוי שנעשה בעצמנו וכמו כן, לא נסתכן ולא נבזבז זמן בעבודה הזו, של ניקוי החלונות. כך למשל, ניתן לראות אנשים שמנסים לנקות לבד את מרפסת השמש, בעצמם. זהו ניקוי של חלונות גבוהים, בלתי נגישים, שדורש אביזרים ומיומנות שאין למי שהוא לא בעל מקצוע בתחום ניקוי החלונות.


לא פעם, ניתן לראות אדם שמנסה באמצעים שונים ומשונים לבצע ניקוי של מרפסת. זה נעשה על ידי סחבות, מגנטים, שליחת יד מסוכנת והתכופפות מעבר למעקה שמסכנת את מי שמנקה את החלון. ובסיום הניקוי, שלוקח לא מעט זמן, החלונות של המרפסת, לא ממש נקיים. אולי הם קצת פחות מלוכלכים ממה שהם היו אבל עדיין ניתן לראות עליהם סימנים מגוונים מהניקוי עצמו. ובכך, אפשר כבר להבין את ההבדל בין ניקוי חלונות מרפסת שניתן על ידי נותני שירות מקצועיים, לבין הניקוי שאנחנו יכולים לנסות ולבצע בעצמנו, בהצלחה חלקית.


לפיכך, במילים אחרות ולסיכום, אם אנחנו רוצים לעשות עבודת ניקוי חלונות לבד, הרי שניתן לעשות זאת, אבל אי אפשר לצפות לתוצאה שתהיה דומה לזו שנקבל ממי שמיומן בעבודה הזו. יש הבדל גדול בין חלונות שנוקו על ידי מקצוען, לבין מה שאנחנו יכולים לעשות לבד. כשאנו מנקים לבד, בעצמנו, התוצאה תהיה הרבה יותר ירודה לעומת ניקוי מושלם, שיעניק לנו בית עסק מקצועי בתחום, כמונו, בית העסק של פשוט שקוף. אצלנו, תקבלו ניקוי מקצועי של החלונות לכל מבנה, לבית או לבניין ותדעו שעשיתם את ההחלטה הנכונה מכל בחינה שהיא. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולקבל הצעת מחיר משתלמת שתותיר את החלונות במבנה שלכם, שקופים, נקיים ומנצנצים.

bottom of page