top of page

ניקוי חלונות לפסח ובראש השנה - מתי כדאי לנקות חלונות

יש הבדל בין ניקוי חלונות בבית, לבין ניקוי חלונות בעסק כמו למשל ניקוי חלונות ראווה בחנות או ניקוי חלונות למשרד, לבניין וכדומה. או במילים אחרות, יש להפריד בין עבודת ניקוי חלונות לבית כמגזר פרטי ובין ניקוי חלונות המבוצע במגזר הכללי.


כשאנחנו מדברים על ניקוי חלונות לכל מה שאינו מגזר פרטי, הרי שבמקרה זה צריך לנקות לפי הצורך והתכיפות. כך למשל, אם מדובר בחנות אשר בה יש לבצע ניקוי חלונות ראווה, הרי שבמקרה שכזה, חלונות הראווה הן ה"פנים" של החנות והם משפיעים על האופן בו הלקוחות מסתכלים על העסק שלנו. חנות, אשר חלונות הראווה שלה מלוכלכים תדחה לקוחות והם פחות ייכנסו אליה מאשר חנות שעוברת ניקוי חלונות ראווה אחת לשבוע, אחת לשבועיים או לכל הפחות פעם בחודש.


זאת אומרת, שאם אנחנו רוצים למשוך לקוחות אל החנות שלנו, כדאי לנו מאוד לדאוג לניקוי חלונות הראווה בתדירות גבוהה יותר שכן, מקום שחלונות הראווה שלו נקיים, משדר ניקיון פנימי, אמינות ואטרקטיביות גדולה יותר מאשר אם בית העסק שלנו, גורם ללקוח שלא לרצות להביט במקום, עקב הלכלוך שנדבק לחלון הראווה. ובעצם, כשמדובר בניקוי חלונות ראווה, כדאי לדאוג לניקוי זה ולא לזלזל במה שאמור למשוך את הלקוחות, פנימה.

ניקוי חלונות ראווה וניקוי חלונות לבניין
ניקוי חלונות לבניינים ועסקים

לעומת זאת, ניקוי חלונות בבניין או במשרד וכדומה, שאין בו חלונות ראווה הוא ניקוי שנדרש לפי הצורך, ונמדד על פי הקצב שבו המבנה מתלכלך. עם זאת, צריך לדעת שלכלוך המכסה את חלונות הבניין או המשרד, עלול לעשות נזק לחלון ולגרום ל"צריבה" ועל כן, בטח שיש צורך בניקוי החלונות לפחות פעם בשנה ואם ניתן, לדאוג לניקוי באופן תכוף יותר, כדי שלא ייווצרו נזקים לחלונות, לפרופילים וכו, עקב האבק והלכלוך, שבשילוב קרני שמש גורמים כאמור נזק, לחלונות.


ניקוי חלונות לבית, לעומת כל מה שנכתב עד כאן, הוא ניקוי שונה ויש צורך לעשות ניקוי חלונות שכזה, בקצב גדול יותר כי סוף כל סוף, זהו המקום בו אנו גרים ועל כן, ניקוי החלונות הוא חלק מהניקוי של הבית ובהתאם, אם החלונות בבית מלוכלכים כל הבית נראה מלוכלך ולהפך. כשהחלונות בבית נקיים, כל הבית נראה נקי. או במילים אחרות, ניקוי חלונות בבית ניתן לעשות ואף צריך לעשות לכל הפחות פעמיים עד שלוש בשנה ועדיף יותר מכך.

ניקוי חלונות ווטרינה בבית
ניקוי חלונות לבית - פשוט שקוף

לקוחות רבים, דואגים להזמין שירות של ניקוי חלונות לבית בפסח, בראש השנה ועוד פעם אחת בין לבין. לעומת זאת, יש לקוחות שעובדים על פי שיטה של מנוי, מה שמוזיל את מחיר ניקוי החלונות ומאפשר לתחזק אותם ברמה הגבוהה ביותר באופן שהם נקיים כל השנה כולה עקב הניקוי התכוף שלהם. במסגרת זו, צריך לדעת שיש אזורים מסויימים בבית שבהם החלונות מתלכלכים יותר מאשר אזורים אחרים ועל כן, כדאי אפילו להזמין שירות שמתמקד בחלק מסוים של הבית בקצב גבוה יותר כמו למשל המרפסת.


ניקוי חלונות מרפסת, הוא בהתאם לכל מה שנכתב עד כאן, סוג של ניקוי, שנדרש לעשותו יותר מאשר ניקוי חלונות של ממד או וטרינה, כי החלונות שבמרפסת מתלכלכים הרבה יותר מיתר החלונות בבית. ובישראל, אשר בה כמעט בכל בית יש מרפסת, יש לא מעט בעלי בית שמבינים זאת ואת חשיבות ניקוי החלונות במרפסת ולפיכך, הם דואגים לעשות מנוי לשירות של ניקוי חלונות לבית, שדואג לאזור זה שדורש ניקוי, לא רק בפסח ובראש השנה אלא לכל הפחות עוד מספר פעמים בין לבין. תסתכלו על החלונות בבית שלכם לפני ניקוי ואחרי ניקוי החלונות ותבינו את ההבדל. תסתכלו על המרפסת שלכם לפני ואחרי ניקוי ותבינו לבד, עד כמה זה נראה שונה כאשר דואגים לניקוי חלונות מרפסת, שמאפשרת לשבת בה לאחר מכן, בלי "להתבאס" מכמות הלכלוך שיש על הזכוכית, בחלונות.


bottom of page