top of page

ניקוי חלונות מבחוץ ומבפנים בניקוי חלונות לבית

חלונות, מתלכלכים משני הצדדים ועל כן, צריך לדאוג לניקוי החלונות מבחוץ ומבפנים בהתאם לקצב בו החלונות מתלכלכים ודורשים ניקוי. עם זאת, יש הבדל באופן בו אנו נגשים לעבודת ניקוי חלונות מבחוץ, לעומת ניקוי החלונות לבית מבפנים.


ניקוי חלונות לבית מבפנים, היא פעולה פשוטה יחסית וכל אחד יכול לעשות אותה באמצעות שפריצר חלונות וניר סופג או מטלית. אנו ממליצים לעשות שימוש בחומר לניקוי חלונות קנוי או שאפשר לעשות חומר לניקוי חלונות לבד. כדי לעשות זאת, כל שצריך הוא שפריצר ריק, אותו ממלאים במים ומוסיפים מעט סבון כלים וחומץ. באמצעות שפריצר שכזה שיצרנו כחומר לניקוי חלונות, נוכל להשפריץ על החלונות ולנגב באמצעות ניר ניגוב סופג ובכך נוכל לתחזק את חלונות הבית מחלקו הפנימי, כאשר אנו נגשים לעבודת ניקוי חלונות שעניינה ניקוי חלונות בדירות (בשונה מצורת העבודה הנהוגה בניקוי חלונות לבתים פרטיים).


ניקוי חלונות מרפסת שמש בניקוי חלונות לדירה
ניקוי מרפסת שמש

שימו לב, שלא תמיד צריך לנקות את החלון כולו אלא שניתן לא פעם לנקות רק את האזורים שמתלכלכים כמו אזור שבו נוגעים הרבה בעת פתיחת החלון ובו, ניתן למצוא טביעות אצבעות ושומניות, שנדבקה על זכוכית החלון. כמו כן, ניתן לנקות את החלונות מבפנים על ידי הסרתם וביצוע מלאכת ניקוי החלונות באמצעות ערכה לניקוי חלונות הכוללת פרווה ומגב.


ובכל זאת, אם כבר הסרנו את החלונות כדי לנקותם היטב מבפנים, כך נוכל גם להמשיך ולדאוג לניקוי החלונות מבחוץ וניקוי המסילות, באופן שבו הן פנויות מהחלונות שמפריעים. את ניקוי החלונות מבחוץ ניתן גם לעשות באמצעות שפריצר אבל מפני שמבחוץ יש יותר לכלוך ואבק, אז הניקוי בדרך זו עלול ליצור "בוץ" שדורש ניקוי של החלונות מבחוץ כמה פעמים, עד שהם נקיים.


ניקוי חלונות ותריסים בניקוי חלונות לדירות
ניקוי תריסים

אנחנו, בחברת שקוף לניקוי חלונות, יודעים לעשות ניקוי חלונות מבחוץ במספר שיטות ולא תמיד יש צורך להסיר את החלונות, אם הם מתחלפים על פני המסילה שעליהם הם נעים וכך, ניתן לנקותם על ידי שליחת יד וניקוי מקצועי עם פרווה ומגב. לעומת זאת, כשאנו נגשים לעבודת ניקוי חלונות מרפסת, בד"כ אנו משתמשים במוט טלסקופי או מוט כלשהו אחר, המתאים לניקוי חלונות מבחוץ, במרפסת.


באופן כללי, ניקוי חלונות לבית, היא עבודה שנמשכת כשעתיים בערך, בבית ממוצע (4 חדרים) אך זהו הזמן לעבודה מקצועית על פי רוב והיא אינה כוללת את התריסים והרשתות. זאת אומרת, שמי שיודע לעבוד באופן מקצועי ומיומן בעבודת ניקוי חלונות לבית, יוכל לנקות את החלונות בבית בשעתיים, אבל אם מוסיפים את ניקוי התריסים והרשתות, העבודה יכולה להימשך זמן ארוך יותר, בהתאם. כלומר, שניקוי התריסים והרשתות, היא פעולה נוספת ולפיכך, אם עושים גם אותה בנוסף לניקוי החלונות בבית, אז כנראה שעבודת הניקוי תימשך מעט יותר משעתיים ויכולה להגיע עד 3 שעות, בבית ממוצע.


ניקוי חלונות ותריסים לבתים פרטיטים במכשור מיוחד
ניקוי תריסים בשטיפה בלחץ

פנו אלינו להצעת מחיר ויתר פרטים, בכל הנוגע לניקוי חלונות לבית (דירות), או לניקוי תריסים, ניקוי רשתות ומסילות וניקוי חלונות מרפסת, כדי לקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר ובמיומנות ומקצועיות. אנו גם מעניקים ניקוי חלונות לבתים פרטיים (ווילות), כולל ניקוי תריסים מכל סוג וברשותנו, ציוד מיוחד לניקוי חלונות לבתים פרטיים, גם כשמדובר על ניקוי חלונות בגובה. אנו עובדים עם חומר לניקוי חלונות מקצועי וברשותנו גם מכונת אוסמוזה הפוכה המתאימה לניקוי חלונות גבוהים, כגון חלונות מסך או חלונות שנמצאים בקומות גבוהות שבהן יש צורך בניקוי חלונות מבחוץ, שאינם נגישים לעבודת הניקוי, בצורה קלה. נשמח לתת לכם שירות במספר טלפון 054-77-94-68-4 - רונן.

bottom of page