top of page

ניקוי חלונות - מחירים לניקוי חלונות ותריסים בדירות

Updated: Feb 15, 2023

אז כמה עולה להזמין בעל מקצוע שינקה עבורנו את החלונות בבית? זו, שאלה שקשה לענות עליה באופן גורף שכן, כל נותן שירות מתמחר אחרת את המחירים לניקוי. יש נותני שירות שגובים מחיר לפי שעה, יש שגובים מחיר לפי חלון, יש שמעדיפים להשתמש בעוזרת הבית שתנקה את החלונות במחיר שהיא גובה ובעצם, אין סטנדרט אחיד לגבי מחיר ניקוי החלונות בבית, כפי שזה נראה כרגע בשוק זה.


ועם זאת, במידה ותרצו לדעת מה המחיר לניקוי חלונות לדירה סטנדרטית דרכנו, חברת שקוף, או דרך עסקים הדומים לנו, אז הרי שבמקרה שכזה נוכל במעט לפרט את המחיר שאותו אנו גובים, כאשר לא פעם אנו שומעים מלקוחות שעובדים דרך נותני שירות אחרים, שהמחיר שאנו גובים לניקוי החלונות, הוא המחיר הזול והמשתלם ביותר, שהם שמעו עליו.


ובכן, כאשר אנו מדברים על מחיר ניקוי חלונות בדירה סטנדרטית, אז הרי שאנו מדברים על מבנה בתוך בניין משותף, שיש בו מרפסת שמש, ווטרינות, 3 חדרים (כולל הממד) נוספים עם חלונות סטנדרטיים (כנפיים) וכן חלון במטבח. בנוסף, יש דירות שיש בהן גם חלון או תריס, באזור מסתור הכביסה. לפיכך, כאשר אנו לוקחים בחשבון דירה שכזו, אז הרי שהמחיר לניקוי חד פעמי של החלונות, יכול לנוע מ 300 ש"ח לניקוי ועד 450 ש"ח במידה וישנן תוספות.


הכוונה במילה תוספות, זה אומר "נישות" של חלונות שהם מעבר לסטנדרט כגון חלון נוסף בסלון שיש בו גם חלק עליון וגם חלק תחתון, או מרפסת שמש מוגבהת, או גדולה מהרגיל וכדומה. כך שבמידה ואין תוספות שכאלו המחיר ישאף לאזור החלק התחתון ולהפך. עם זאת, כשאנו מדברים על ניקוי חלונות הנדרש לפחות פעמיים עד שלוש פעמים בשנה, הרי שבמקרה כזה עדיף לקחת "מנוי", שמוזיל את המחיר עוד יותר ובמסגרתו אפשר להגיע למצב של חלונות נקיים כל השנה ובמחיר שפוי וזול לגמרי


כך למשל, כשאנו מתייחסים למרפסת שמש סטנדרטית, הרי שניקוי חד פעמי שלה לא יעלה פחות מ 300 - 200 ש"ח ולעתים הרבה יותר דרך נותני שירות אחרים. ועם זאת, בניקוי מעקה מרפסת במסגרת מנוי, יכול המחיר לניקוי להגיע בין 60 ש"ח לביצוע (אם יש הרבה שכנים באותו בניין שמעוניינים בשירות) ובמקרים של מחיר גבוה יותר, הוא לא יחרוג מ 150 ש"ח. לפיכך, מי שמבין שצריך לנקות את מרפסת השמש לפחות 3 פעמים בשנה, יעשה נכון אם יבחר בשיטת המנוי שבמסגרתה אף מקבלים הטבות נוספות.


שימו לב: כשאנו מדברים על ניקוי חלונות, הכוונה היא לזכוכית ולא לתריסים או שאר חלקי החלון כגון המסילות, הרשתות וכדומה. ועם זאת, ללקוחותינו הקבועים, אנו מעניקים את השירות במלואו, כולל כל חלקי החלון. ההערה הזו, היא בכדי שלא יהיה בלבול למשל שבמסגרתו לקוח יבין שכאשר כתוב שמחיר ניקוי חלונות לדירה או לבית הוא 300 ש"ח, אז לא מדובר על התריסים למשל. הם, יכולים להיות מנוקים במסגרת הטבה, או בתוספת מחיר, או על פי כל הסכם שייעשה מול הלקוח ובהתאם, במחיר שעליו יסכימו הצדדים.


ובכל זאת, בכדי להבין מעט יותר טוב את הנושא, הרי שיש להתייחס לחלוקה שיש בין ניקוי החלונות לבין ניקוי חלונות ותריסים. שכן, מדובר בפעולה נוספת, שאותה אנו מעניקים בחברת שקוף, באמצעות ציוד מיוחד ומקצועי לניקוי התריסים, כולל כל החריצים שבו. ולפיכך, יש לקוחות שיעדיפו לנקות את התריסים רק פעמיים בשנה לעומת הזכוכיות שאותן הם ירצו לנקות יותר פעמים. ובהתאם, אנו מעניקים הצעת מחיר על פי דרישת הלקוח, שתאפשר לו להגיע לסטנדרט של ניקיון הכי גבוה ובמחיר הכי הוגן.


כך למשל, ניתנת ללקוחותינו אפשרות לבחור האם הם ירצו לנקות באופן חד פעמי את התריסים במחיר של 100-200 ש"ח או להכניס אותם במסגרת מנוי שכאמור, לא רק מוזיל את המחיר אלא שגם יש הטבות שאותן אנו מעניקים, ללקוחות קבועים. בין ההטבות למשל, למי שלוקח מנוי של 5 פעמים בשנה, של ניקוי הזכוכית, יקבל בנוסף ניקוי חד פעמי של התריסים, על חשבוננו. וכמוסבר, כל דבר ודבר לגופו והדברים כתובים פה באופן כללי, שכן, אנו מתואמים מול כל לקוח שלנו, מכירים את המבנה ובהתאם, סוגרים עמו מחיר שבד"כ אין לו מתחרים.


נשמח לעבוד עמכם\ן



bottom of page