top of page

ניקוי חלונות - מתי לנקות ולמה לעשות ניקוי חלונות בבית

Updated: Apr 21, 2023

ניקוי החלונות בבית שלנו הוא אמנם ניקוי שלאחריו החלונות מנצנצים ושקופים, מה שמשפר את מראה הבית, כחלק מהניקיון השוטף. אך עם זאת, יש סיבות נוספות לניקוי החלונות בבית מבחינה בריאותית. מחקרים שנעשו בתחום, גילו שעל הזכוכית מצטבר לא רק אבק המזיק לאנשים עם בעיות הקשורות בנשימה (כמו ברונכיטיס), אלא שגם זכוכית החלון, היא מקור שאליו נדבקים חיידקים מסוגים רבים ולפיכך, ניקוי החלונות, מוסיף מבחינה זו לבריאות דיירי הבית



ניקוי חלונות ותריסים לבתים
ניקוי חלונות בבית


אתם בוודאי שמים לב לכך שהחלונות שלכם מתמלאים עם הזמן, טביעות אצבעות. ובכן, טביעות אלו, כמו גם לכלוך שומני ויתר סוגי כתמים, הם מקור חיידקי השוכן על החלון ומתרבה עליו ומהווה סכנה בריאותית. אחד החלקים הכי מלוכלכים בחלונות הבית הוא חלון המטבח. חלון זה, שממקום על פי רוב בסמוך לאזורי טיגון ובישול, מביא לכך שהחלון באזור המטבח מלא שמן ולכלוך, שקשה להורידו. ועל כן, מומלץ מאוד לדאוג לניקוי החלונות במטבח מפני כתמי השמן והלכלוך המאפשרים למקור החיידקי מצע נוח, לשכון בו.


מכאן כבר מתחיל גם להיות מובן למה צריך לדאוג לניקוי חלונות בבית, אך כמובן שיש לשים לב לאזורים שמתלכלכים יותר וכאלו שפחות. זאת אומרת, שאם אנחנו מזמינים שירות ניקוי חלונות, הרי שלא תמיד צריך לנקות את כל החלונות הבית ולהזמין שירות ניקוי חלונות רק לחלק מהחלונות כמו חלונות המטבח כאמור אבל גם לחלונות של מרפסת השמש. חלונות אלו, של המרפסת, גם כן מלכלכים בקצב יותר תכוף ויש צורך לדאוג לניקוי חלונות המרפסת, שצוברים על גביהם אבק רב וגם לא מעט אבנית.



ניקוי חלונות מרפסת בבית והסרת אבנית
ניקוי חלונות מרפסת


ניקוי חלונות מרפסת, הוא סוג של ניקוי חיצוני, הדורש את ניקוי החלונות מבחוץ, שזו פעולה הנחשבת למעט יותר מורכבת מניקוי חלונות בבית שנעים על גבי מסילות, או חלונות הממד שנפתחים או חלונות, שניתן להסירם בקלות. חלונות מרפסת, הם המשקפים לנו את החלק החיצוני של האזור בו אנו גרים ומאוד לא נעים לנו בעיניים כשהחלונות הללו מלוכלכים. לפיכך, כדאי ומומלץ עד מאוד לתחזוקה שוטפת שכוללת את ניקוי חלונות המרפסת שכמוסבר, גם מתמלאים אבנית ככל שלא מקפידים לנקותם. ומכאן, שבמידה ואתם מחפשים מנקה חלונות מומלץ, כמונו, בית העסק של פשוט שקוף, אז אנו מעניקים ללקוחותינו אפשרות של ניקוי החלונות במנוי, שבמסגרתו עם יכולים לקבל מחיר ניקוי חלונות זול יותר וכמו כן, הלקוח לא מחויב לנקות את כל החלונות אלא רק חלק מהם, כמו החלון במטבח ובין השאר, להכניס למנוי את ניקוי חלונות המרפסת, שמתלכלכים יותר מיתר החלונות שבבית.


אנו בבית העסק של שקוף ניקוי חלונות בבית, נשמח להעניק לכם את השירות שלנו אם על בסיס מנוי שמוזיל את המחיר וכמו כן, במידה ולא תרצו לנקות במנוי, נוכל לדאוג לכם לניקוי החלונות בבית מתי שרק תרצו. יש לנו לקוחות שמנקים רק בפסח ובראש השנה, יש כאלו שמנקים פעם בשנה ויש בין לקוחותינו, כאלו שרוצים שננקה להם 3 או 4 פעמים בשנה. לנו, אין בעיה לתת לכם את השירות כרצונכם אבל אנחנו כן ממליצים ללקוחותינו לעבוד עמנו בשיטת מנוי, שמוזיל את העלות וגם מאפשר לשמור על החלונות נקיים יותר לאורך זמן.

bottom of page