top of page

ניקוי לפני אכלוס - לאחר שיפוץ או בנייה

Updated: Feb 11, 2023

פשוט שקוף מעניקה ניקוי יסודי (לפני אכלוס) למבנים מכל סוג, כלומר, למשרדים, בניינים, דירות, ווילות וכדומה. הניקוי מוענק למבנה שעבר שיפוץ או בנייה ברמה גבוהה ביותר המאפשרת ללקוח להיכנס אל המבנה, נקי ומנצנץ.


אנחנו מעניקים את הניקוי במידת הצורך למבנה כולו, כלומר, לרצפות, לחלונות ולשאר אלמנטים, אך גם לפי בקשת הלקוחות, אנו יכולים להתרכז רק בחלק מהניקוי, לדוגמה, בניקוי החלונות בלבד.


כפי שניתן לראות בסרטון שמצורף - הענקנו ניקוי למשרדים שהיו מלוכלכים מכל בחינה, אם החלונות, הפרופילים, המסילות, הרצפות וכדומה. בסרטון, ניתן לראות לפני הניקוי שלנו ואחריו ולהבין את הרמה הגבוהה שאליה אנחנו מגיעים בניקיון מסוג זה.


כמובן שאנו יודעים לעשות את העבודה כך שכל סביבת העבודה נשמרת ולא נעשה נזק לדבר ובנוסף מקפידים על שמירה מפציעות ופגיעה בנו כמי שעובדים במבנה. לא פעם, אנו שומעים על לקוחות שמנסים לעשות את העבודה לבד והנזק שנגרם לעתים היה יכול להימנע ואף לא ניתן לתיקון (למשל חלונות שרוטים, חומרים לא נכונים שעמם מנקים רצפות ועוד ועוד)


לפיכך, נשמח אם תפנו אלינו לגבי קבלת הצעת מחיר למבנה שברשותכם\ן, ובמידת ההתאמה, תקבלו מאיתנו את הניקוי הטוב ביותר גם ברמת "ניקוי שוטף" (ניקוי תקופתי כשכבר המבנה מאוכלס) וכאמור, עוד בטרם אכלוס המבנה נעניק לו ניקוי לאחר שיפוץ, או ניקוי לאחר בנייה ברמה הגבוהה ביותר - 054-7794-684



סרטון הדגמה של ניקוי לפני אכלוס של משרדים שאותם ניקינו - הניקוי כולל את הזכוכית, הרצפות ויתר אלמנטים כגון פרופילים, מזגנים, תקעים\שקעים וכדומה

bottom of page