top of page

ניקוי מעקה פנימי בחדר מדרגות, בתוך הבית, ניקוי הזכוכית והאלמנטים

Updated: Mar 5, 2023

לא פעם, כשאנו מנקים את החלונות בבית כלשהו, אנו מתבקשים על ידי הלקוח לפתרון בעיה הקשורה בניקוי הזכוכית של המעקה הפנימי. אנו נתקלים בכך בד"כ, כשאנו מעניקים ניקוי חלונות לבתים פרטיים שבהם יש מעקה כגון זה. המעקה הזה, שעל פי רוב נמצא בווילות ומשמש כהגנה לעולים והיורדים במדרגות, נקרא גם כאמור "מעקה פנימי", שמעבר ליופיו והסטייל שהוא מוסיף לבית, הרי שיש לו "חיסרון קטן". והחיסרון שבעצם יש במעקה פנימי, זה בכך שהוא צובר לכלוך וכתמי אצבעות על הזכוכית בחלקו העליון, ועם הזמן, כל המעקה מתמלא באבק ודורש שינקו אותו, כחלק מעבודת ניקוי החלונות בבית ובדומה להם. שכן, כשהמעקה הפנימי מלוכלך, זה משליך על שאר הבית, מבחינת רמת הניקיון הנדרשת בו וזה די בולט לעין, הלכלוך הזה, שנוצר על המעקה.


שקוף ניקוי חלונות מציעים: ניקוי מעקה פנימי כולל אלמנטים
ניקוי מעקה פנימי בחדר מדרגות של ווילה בצורה מושלמת

עם זאת, כחלק מהבעיה של ניקוי המעקה באזור זה של הבית, שגם לא פעם יש בו חלקים של ניקוי בגובה, הוא העניין של המים המטפטפים לאזורים, שאליהם הגישה מסובכת וקשה. כלומר, שכאשר כבר מתחילים לנסות לדאוג לניקוי של המעקה הפנימי, נוצר מצב שהרבה יותר מלכלכים אותו, מאשר מביאים אותו לכדי מצב שהוא שקוף. בטח כאשר הדבר מתרחש על ידי מי שאינו מיומן לעבודה זו וכשלא יודעים מה שעושים ברמה מקצועית. וניקיון, זה דבר שיש בו צורך בעסק או חברה מיומנים, היינו באנשי מקצוע, שיודעים את העבודה ונחשבים למומחים, בתחום שירות זה של ניקוי חלונות לבית.


אנחנו, חברת שקוף, נוכל להעניק לכם\ן ניקוי של המעקה הפנימי של הבית, כולל האזורים הקשים לגישה וכמו כן, סביב האלמנטים (מחברי החלונות) שינצנצו לאחר שננקה אותם וסביב להם. כמו כן, אנו נדאג לכך שניקוי המעקה הפנימי יחזיק זמן רב ונשמור על סביבה נקייה בזמן העבודה.


שימו לב: כיוון שהמעקה נמצא על פי רוב בין חלקי חדר המדרגות, הגישה לאזורים מסוימים היא כאמור מסובכת וקשה, ולא פעם, יש בה אלמנט של עבודה בגובה, בחלל פנימי. לפיכך, ככל שהמעקה יותר מורכב, וככל שיש בו יותר אלמנטים, כולל כאלו שנמצאים בגובה וזכוכיות שהגישה אליהן מסובכת, כך מחיר ניקוי החלונות יעלה יותר ולהפך. במידה ובה המעקה הפנימי קל יותר לניקוי, כך מחיר ניקוי החלונות שבו ישאף למינימום ואף יכול להגיע לסכומים של לא מעל 250 ש"ח. בנוסף לכך, כמובן שגם נשמח להעניק לכם ניקוי חלונות ליתר החלונות בבית כולל ניקוי מעקה מרפסת, רגילה או מוגבהת. אנו מתמחים בכל הנוגע לניקוי חלונות לבתים פרטיים יש לנו לקוחות רבים שעובדים עמנו המון שנים ולא מן הסתם, הם לא מחליפים אותנו בשום נותן שירות אחר, בנושא ניקוי החלונות לבית. לקוחותינו, יודעים שאנו הטובים ביותר במה שאנחנו עושים



צולם אצל לקוח: ניקוי מעקה הגנה המותקן בתוך הבית

#ניקוי מעקה


bottom of page