top of page

ניקוי תריסים בקיטור - לא מה שחשבתם

אחד המוצרים שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות זוהי מכונת קיטור, שבאמצעותה ניתן לבצע ניקוי של אלמנטים שונים. עם זאת, אנשים רבים לא מבינים כיצד לעבוד עם המכשור הזה ולא יודעים מה מנקים עמו ומה לא. ובכן, החלטנו לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולהסביר במעט על ניקוי בקיטור ועל ניקוי תריסים בקיטור.


קיטור, זהו שם כללי, לאדים חמים, שמקורם במים מורתחים שמהם עולים האדים וכביכול, ניתן לנקות באמצעותם, לבד או על ידי נותן שירות, דברים שונים. ובכל זאת, את רוב הדברים לא ניתן לנקות באמצעות קיטור וזהו מכשור שנועד רק למי שמבין מה לנקות עמו ולמה הציוד הזה נועד. ותריסים למשל, לא ניתן לנקות באמצעות קיטור בדרך כלל, אלא במכשור וציוד אחר כמו למשל מכשור של שטיפה בלחץ.


בין הדברים שכן ניתן לעבוד עמם באדי קיטור אלו הם מסטיקים או מדבקות שדבוקות במקומות שונים. כך למשל, בבתי קולנוע, בהם אנשים מדביקים מסטיקים תחת הכסאות, נהוג לעבוד עם מכונת קיטור על מנת להסיר את משקעי הדבק הדביקים שכן, הקיטור ממיס את הדבק ולאחר מכן, ניתן להסיר את הלכלוך שנדבק. כמו כן, זהו כלי שיכול לסייע בהסרת משקעים שומניים כמו למשל שמן שמצטבר על גריל ושמומס על ידי קיטור.



ניקוי תריסים מסוג תריסי גלילה
ניקוי תריסים - חברת שקוף לניקוי חלונות


ניקוי תריסים כמו שהוסבר, הוא לא ניקוי שקיטור נועד אליו. כך שמעבר לזה שהציוד הוא מסורבל ודורש ידע בהפעלתו, אין ממש צורך במכונת קיטור על מנת לנקות את התריסים. בהתאם לכך, כאשר יש צורך בניקוי תריסים, עדיף להשתמש בציוד אחר כגון מטליות מיקרופייבר במידה והתריסים נגישים, או בציוד של שטיפה בלחץ מים גבוה, כשמדובר בניקוי חלונות לבתים פרטיים או ניקוי תריסים בגובה


אנו בחברת שקוף, מעניקים ניקוי מסוג זה, תוך שימוש בציוד המוזכר ובציוד נוסף, כגון מרססת מיוחדת המאפשרת ניקוי של התריסים במים וסבון, כך שכל חריץ וחריץ שבתריס מנוקה וזאת ללא כל צורך בשימוש בקיטור, שאינו מתאים לתחום זה של עבודות ניקוי. נשמח לתת לכם שירות של ניקוי חלונות לבית, ניקוי תריסים וגם ניקוי תריסים גבוהים, שאותם אנו מנקים עם מוט טלסקופי מיוחד שמאפשר למכשור של שטיפה בלחץ שלנו, להגיע לגובה. אתם יכולים לצפות בסרטון הזה ולראות כיצד אנו מנקים תריסים בגובה

bottom of page