top of page

שירותי ניקיון ותחזוקה נוספים ובעלי מקצוע מומלצים

עקב הוותק הרב שלנו (מאז 2005) והניסיון כמובן, יצא לנו במשך הזמן הן להכיר בעלי מקצוע נוספים ומעולים מתחומים שונים ומעבר לכך, אנו עצמנו, התחלנו להעניק שירותים נוספים כאלו ואחרים. בין השירותים שאנו מעניקים בנוסף לניקוי החלונות, הוא שטיפה בלחץ (לניקוי כתמים קשים, קירות, אבני גישה, סוככים וכו), ניקוי לפני אכלוס של הבית עצמו וכמובן של החלונות ובנוסף, אנו מעניקים ניקיונות שונים כגון ניקוי מסתור כביסה, ניקוי וחידוש מקלחונים, הסרת אבנית, שירותי ננו ועוד.


ועם כל זאת, כפי שהוסבר, עקב הוותק שלנו בתחום אנו גם קשורים לבעלי מקצוע אחרים כמו למשל במה שקשור לניקוי ספות ושאר בדים. נתקלנו לא פעם, באנשי מקצוע מעולים בתחום זה של ניקוי ספות, ווילונות, ניקוי שטיחים ומזרנים, ונשמח להמליץ עליהם ללקוחותינו. בנוסף, יש באמתחתנו בעלי מקצוע מומלצים אחרים בתחומים כמו ניקוי בריכות, גינון, שיפוצים, ניקוי רכבים בבית הלקוח, נותני שירות של תיקון תריסים, של מתקיני רשתות ועוד ועוד. ביניהם גם נותני שירות בתחומי האינסטלציה, הדברה, חשמל, כלבויניקה ותיקונים קלים וכדומה.


או במילים אחרות, בהתקשרות מולנו בתחום שירות ניקוי החלונות או באחד מהשירותים הבסיסיים שלנו, אנו נחשוף אתכם למאגר מידע נוסף של בעלי מקצוע מומלצים שיוכלו לחסוך לכם הרבה "כאב ראש" בהמשך חיפוש אחר מישהו מומלץ. חלק מלקוחותינו אגב, הם כאלו שניקינו להם את המבנה לפני אכלוס (לאחר בנייה או אחרי שיפוץ) ובעצם, המשכנו להעניק להם שירות כזה או אחר בהמשך הדרך גם, ברמה השוטפת. באופן זה, במהלך השנים גם נחשפנו כפי שהוסבר, לאנשי מקצוע אחרים רבים, כאשר יצרנו עבור לקוחותינו תוך כדי, רשימה של אלו שמומלצים מביניהם, כאמור. נשמח לעמוד לשירותכם ולהמליץ....



17 views0 comments
bottom of page