top of page

שקוף - ניקוי חלונות לכל מבנה

בית העסק של "פשוט שקוף" מעניק ניקוי חלונות לכל מבנה ברדיוס של עד 25 קילומטר לערך, מסביב לתל אביב. או במילים אחרות, אנחנו נותנים שירות ניקוי חלונות בפתח תקווה, ניקוי חלונות בתל אביב, ניקוי חלונות ברמת השרון, בהרצליה, בהוד השרון, בראשל"צ, בת ים, חולון, רמת גן ובכל אזור גוש דן וצפונה. אנחנו מעניקים ללקוחותינו שירות של ניקוי חלונות ברעננה, כפר סבא, נתניה ועוד ועוד ועוד. יש לנו גם לקוחות שמקבלים את שירות ניקוי החלונות בירושלים, באשדוד, ברחובות. נסו אותנו, ייתכן שנגיע אליכם בכל גוש דן והמרכז ואף ייתכן שנחרוג ונגיע גם לאזור שלכם.


אנחנו מעניקים ניקוי חלונות לבתים פרטיים, לדירות, לבניינים, ללובי של בית מגורים משותף וכל זאת, בשלל אמצעים לכל סוג של ניקוי. אנחנו מתמחים בניקוי חלונות לבתים ודירות ומתמחים בניקוי חלונות בגובה, כולל ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה או כל אמצעי אחר הנדרש לשם ביצוע העבודה. בנוסף, אנחנו מעניקים למגזר הפרטי גם שירות של ניקוי תריסים אך בנוסף, אנחנו גם עובדים עם עסקים ועושים ניקוי חלונות לשלטים, לחיפויים מסוגים שונים ולכל אלמנט שנדרש לנקותו. אנחנו מנקים את החלונות והשלטים בקסטרו, בבית המשפט, בקריה ובעוד ועוד מקומות ידועים שגם ממליצים עלינו.



ניקוי חלונות שטיפה בלחץ ניקוי תריסים
המומחים לניקוי חלונות - שקוף בחלונות


נספר לכם שאנחנו גם נותנים שירותים של שטיפה בלחץ, שזה אומר ניקוי כתמים קשים באמצעות מכשור שמזרים מים בלחץ גבוה ובאופן זה, אנחנו מנקים כתמים שונים ומגוונים. אנחנו מנקים גרפיטי, אבני גישה, קירות, חניונים ויתר אלמנטים שנדרשת עבודת שטיפה בלחץ, עליהם. זה יכול להיות כתמים קשים, גבוהים, או אבק, שמן, ירקת שנוצרת ועוד ועוד סוגים של מגוון לכלוכים. אנחנו מעניקים לרבים מהלקוחות שעובדים עמנו בניקוי חלונות, גם שירותי שטיפה בלחץ בבתים פרטיים, בהם יש לא פעם שבילים וחומות, שעליהם מתגבשים בוץ וירקת, שאותם אנו מסירים עם "גרניק" מקצועי בעוצמות שונות.


כדאי שנסביר שבנוסף למקצועיות, המיומנות שלנו והמחיר ללא מתחרים, אנו גם עובדים בטוח ועם אפס תקלות, שיכולות חס ושלום לקרות. כלומר, שאנו שומרים בעת העבודה על סביבת העבודה, על שטח עבודה ללא כל נזק ואנו מקפידים בכל דרך שלא ייגרם לנו או ללקוח נזק, בגוף ו\או ברכוש. זה הכלל מספר אחד שלנו. לאחר מכן אנו לא פחות מכך, מקפידים שהעבודה תתבצע ברמה הגבוהה ביותר, שאין להשוותה לאף נותן שירות בתחומנו. יש לנו בהתאם לכל זאת גם ממליצים רבים שנוכל לתת לכם להתרשם מהם ולשמוע עד כמה הם מרוצים מהעבודה מולנו. יש לנו לקוחות שעובדים עמנו שנים רבות ושלא עוזבים אותנו כנותני שירות בתחום ניקוי החלונות והשטיפה בלחץ. הלקוחות שלנו מספרים עלינו גם לאחרים כשהם מבקשים לשמוע על מנקה חלונות מומלץ, למשל. השם שלנו, עובר מפה לאוזן כנותני שירות איכותיים ביותר כבר מאז 2007 ונשמח אם גם אתם תהיו בין לקוחותינו. נסו אותנו, את שקוף. לא תתאכזבו, זו הבטחה! שיהיה המשך מבורך

bottom of page