top of page

איך לנקות חלונות בבית

את חלונות הבית, ניתן גם לנקות לבד, בזה אין ספק. אך בעצם, גם אם יש לכם בעל עסק שנותן לכם שירות של ניקוי חלונות לבית, עדיין, ניתן לתחזק את החלונות כך שיהיו כמה שיותר נקיים וללא לכלוך וזאת בין הפעמים שבהן מגיע אליכם אותו נותן שירות בתחום ניקוי החלונות. ובכל מקרה, אם שאלתם את עצמכם איך מנקים את החלונות בבית, אז ננסה להסביר לכם על כך כאן מעט, בפוסט שלפניכם


ובכן, כדי לנקות את החלונות בבית, תצטרכו מעין ערכה לניקוי חלונות, מסוג כזה או אחר, שניתן לקנות בחנות מקצועית בנושא הניקיון או אפילו ב"הום סנטר", "היפר רוזנפלד", או יתר מקומות וחנויות, שבהן מוכרים ערכה כלשהי, שבאמצעותה אפשר לגשת למלאכת ניקוי החלונות בבית


בבסיס, מה שאתם צריכים זה דלי, סבון שעמו שוטפים כלים במטבח, פרוון, מגב מקצועי וסוג של מוט שניתן לפרק מהמגב לרצפות או מהמטאטא די בקלות. באופן זה, תוכלו לחסוך את ההוצאה על מוט שיכול להתאים למלאכת הניקוי. כמובן שבמידה ותרצו, גם ניתן לקנות מוט מקצועי המתאים לערכת ניקוי החלונות שלכם (ניתן לרכישה בטמבורים למיניהם או אפילו בסופרמרקטים השונים).


נתנו לכם הדגמה בסרטון הבא, <--- (לחצו על הלינק) כדי שתדעו מהם הכלים הללו וכיצד עובדים עמם ברמה הכי פשוטה. ברמת העיקרון, אם יש לכם את הכלים הנכונים, תוכלו להתחיל ולבצע את מלאכת ניקוי החלונות, מתי שתרצו בעצמכם. ובכל מקרה, ליתר ביטחון, החלטנו לתת לכם פה מספר טיפים, כיצד לעשות עבודה ברמה טובה, אם השגתם את הכלים הבסיסיים לניקוי החלונות.


והטיפ הראשון הוא, מלאו את הדלי במים, הוסיפו זרזיף של סבון כלים וכמו כן, מעט חומץ שיסיר כתמים מהזכוכית ויתן לה לאחר מכן, ברק מנצנץ. חומץ, גם יכול להוריד כל מני כתמים קשים מהחלון ואף להביא להסרת אבנית כשמנקים בחלקם החיצוני, במידה והבנתם כיצד לנקות את החלונות מבחוץ.




פרוון ומגב מקצועיים - כלי ניקוי חלונות בבית
ערכת ניקוי חלונות לניקוי חלונות בבית

טיפ נוסף, הוא זה הקשור ב"פיניש" של העבודה. לשם כך, הצטיידו בניר סופג או מטלית מיקרופייבר ובסיום ניקוי החלונות, עברו על ההיקף של החלון (המסגרת) כדי שלא יישארו סימנים על החלון. בנוסף, לאחר שהנייר כבר נספג במעט מים עקב ניקוי מסגרות החלון, תוכלו לנקות עמו גם את יתר חלקי החלון כמו הפרופיל למשל.


באותן שאריות של נייר שהצטברו לבסוף, לאחר ניקוי הפרופיל של החלון, תוכלו לנקות את המסילות של החלון. ניקוי מסילות החלון הוא גם חלק מניקוי החלונות ובמסילות, על פי רוב מצטבר לכלוך רב ש"על הדרך" אפשר לדאוג גם לניקיונו. כלומר, לנקות את המסילות בסיום עבודת ניקוי החלונות, עם שאריות מהניר הסופג או בכל סמרטוט שהוא, שתמצאו לנכון לעשות בו שימוש לשם ניקוי מסילות החלון.


לחצו על הלינק טיפים נוספים אם אתם רוצים לקבל עוד עצות בנושא ניקוי החלונות לבית ואם עולות לכם שאלות נוספות, הרי שתוכלו לקרוא על 10 השאלות הפופולריות ביותר ששאלו אותנו אנשים, והקשורות בניקוי חלונות. כמובן שגם תוכלו לצלצל אלינו לכל שאלה או אם תרצו לקבל הצעת מחיר ונשמח לעמוד לשירותכם במספר 054-77-94-684 - רונן - שיהיה המשך טוב ופשוט... שקוף!

bottom of page