top of page

כמה עולה ניקוי לאחר שיפוץ או בניה

Updated: Mar 3, 2023

אם אנחנו נזקקים לניקוי לאחר שיפוץ, או בניה, שמכונה גם ניקוי לפני אכלוס, הרי שיש להבין שניקוי שכזה, הוא אינו "ניקוי שוטף" אלא ניקוי מיוחד שאינו סטנדרטי. לכן, המחיר לגבי ניקוי מבנה (כמו בית, או חנות, או כל מבנה אחר) בכלליות או ניקוי החלונות בלבד, הוא מחיר שונה מניקוי שוטף, מאבק ולכלוך רגילים.


או במילים אחרות, ניקוי לאחר שיפוץ\בניה, הוא ניקוי שדורש הסרת כתמים קשים מאלמנטים רבים ובעצם, אם מדובר על ניקוי הבית, אז השאלה "כמה עולה ניקוי" שכזה, תלויה בגורמים רבים, ביניהם, גודל המבנה, כמה לכלוך ואיזה סוג לכלוך נוצר במהלך השיפוץ ובהתאם לכך, המחיר לניקוי יורכב מהתחשבות בנקודות אלו.



ניקוי לאחר שיפוץ או בניה - לפני אכלוס


וגם לגבי ניקוי החלונות זה די דומה. כלומר, שניקוי חלונות לאחר שיפוץ או בניה, כך שנוצרו על החלונות כתמים ולכלוך שקשה להסרה, הוא ניקוי שהמחיר לגביו יהיה גבוה יותר על פי רוב ממחיר הניקוי של החלונות, ברמת השוטף. אך בכל מקרה, אם טרם התחלתם במלאכת השיפוץ\בניה במבנה שלכם, אתם צריכים לדעת, שככל שתגנו על החלונות ויתר חלקי המבנה, כך המחיר של הניקוי לאחר שיפוץ או בניה, יהיה נמוך יותר ולא זו בלבד.


הגנה על המבנה בעת השיפוץ או הבניה, היא דבר נכון וחכם לעשות, לא רק בכדי להשיג בסופו של עניין מחיר נמוך יותר למלאכת הניקוי, אלא שמעצם ההגנה על הריהוט, החלונות ויתר אלמנטים, הסיכוי לנזקים פוחת ועל כן, מומלץ ביותר לכסות את כל מה שניתן לכסות בשכבת הגנה, כדי לשמור על המבנה והחלונות, ממפגעים שונים. ועדיין, אם נרצה לדעת כמה עולה לנקות לאחר שיפוץ או בניה, הרי שזו שאלה מורכבת ובד"כ התשובה ההולמת עליה, נמדדת על פי כאמור, גודל המבנה, סוג הניקוי הנדרש ועד כמה המקום ניזוק, בעת השיפוץ או הבניה. נשמח לסייע לכם בתמחור עבודת הניקוי ולפתור לכם את השאלה כמה עולה לנקות לאחר שיפוץ או בניה



16 views0 comments
bottom of page