top of page

ערכת ניקוי חלונות - כדאי או לא כדאי לקנות

ערכת ניקוי חלונות, היא סוג של מארז שמשווק בחנויות שונות, כדי לסייע לנו בניקוי החלונות בבית, במשרד, בעסק וכדומה. עם זאת, ערכה זו שנקנית, לא פעם ננטשת הצידה ובמקומה, רוב האנשים יעדיפו להזמין בעל מקצוע הנותן שירות בתחום ניקוי החלונות. אז האם כדאי או לא כדאי לקנות ערכה לניקוי חלונות, זו השאלה.


אז קודם כל, כדאי להבין שערכה לניקוי חלונות בסיסית, תכלול על פי רוב מגב מקצועי, פרוון מקצועי, מטליות מיקרופייבר, וכמובן חומר לניקוי חלונות מסוג כזה או אחר. עם זאת, ניתן תמיד להוסיף אליה אביזרים נוספים לניקוי חלונות ולקנות גם מוט טלסקופי פשוט על מנת לעשות ניקוי חלונות גבוהים, סכין סקרייפר לניקוי כתמים קשים מהחלון ולמי שבאמת מתכנן לעשות פעולה זו של ניקוי חלונות בעצמו, יהיה כדאי להצטייד במכשיר וואקום, המסייע להסרת החלון ממקומו.


ובהתאם כדאי כעת גם להבין, שערכת ניקוי חלונות, בסיסית או עם תוספות, היא אינה דבר זול. מחיר הערכה, במידה והיא מקצועית, יכולה להגיע לכמה מאות שקלים. ובעצם, כל מה ש"זול" במקרה הזה, מוריד על פי רוב מהמקצועיות של האביזרים שבערכת ניקוי החלונות. מוט טלסקופי טוב, עולה יותר ועושה את עבודתו כראוי, לעומת מוט זול שמתפרק. כך גם בעניין המגב. מגב טוב, עולה לא מעט כסף אך גם תמיד אפשר לקנות משהו זול בעשרה שקלים. ההבדל בין מגב זול ליקר, הוא הבדל גדול מבחינת היכולת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וללא סימנים. גם פרוון טוב עולה קרוב למאה ש"ח ובעצם, ערכת ניקוי חלונות, בסיסית ובטח שמורכבת, היא הוצאה לא זולה.


ערכה בסיסית לניקוי חלונות
ערכת ניקוי חלונות בסיסית

אז האם כדאי או לא כדאי לקנות ערכה לניקוי חלונות? הכל תלוי כמובן. האם זה למצב חד פעמי כמו בניקוי ראשוני של מבנה לפני אכלוס? במקרה כזה, אולי כדאי לקנות ערכת ניקוי חלונות אך צריך לדעת כיצד עושים עבודה של ניקוי חלונות לאחר שיפוץ (או בניה) ולא פעם, אנשים עושים נזק לחלונות, לא מצליחים לנקות היטב את הפרופיל והמסילות ואז, הם יוצרים קשר עם עסק מקצועי בתחום, כמונו. במצב כזה יוצא שהלקוח גם קנה בעצמו ערכת ניקוי חלונות וגם לבסוף הזמין שירות חיצוני ובעצם, ההוצאה יצאה גדולה יחסית ולכן, שקלו היטב אם אתם תצליחו לנקות את החלונות או לא.


אפשר להגיד, שמעטים הם האנשים שיקפידו לנקות בעצמם את החלונות ולהסתדר, ללא נותני שירות מקצועי בתחום. זו עבודה שלוקח זמן להבין כיצד עושים אותה והיא נחשבת לשירות מקצועי, שעדיף לקבלו מבעל עסק מיומן בתחום. ועם זאת, אם אתם טיפוסים שיודעים על עצמם שהם אכן ינקו את החלונות ולא יתייאשו, אז אולי כן כדאי לקנות במצב שכזה. כל אחד מכיר את עצמו איכשהו ויכול להבין אם זו עבודה שהוא רוצה לעשותה, או לא. ובהתאם, לעשות את החישוב האם כדאי לקנות ערכה לניקוי חלונות, או להזמין נותן שירות.


ובכל מקרה, אנחנו נשמח להעניק לכם מניסיוננו ורמתנו הגבוהה בכל הנוגע לניקוי חלונות ואם תרצו תוכלו להתייעץ עמנו טלפונית וכמובן, שנשמח גם לתת לכם הצעת מחיר לגבי ניקוי החלונות במבנה שלכם. אנו נותנים שירותי ניקוי חלונות ברמת השוטף (הסרת אבק, כתמים וטביעות אצבע וכדומה) וגם מעניקים שירות של ניקוי חלונות לאחר שיפוץ כניקוי ראשוני. צלצלו אלינו לכל שאלה 054-7794-684 - נשמח לדבר עמכם

bottom of page